Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

27 Nisan 2015 Pazartesi

Chanel ǀ Illusion D'Ombre Long Wear Luminous Eyeshadow ǀ Emerveillé Krem Far

Herkese tekrar merhaba! :)

İki vücut bakım ürününden sonra bir tane de makyaj ürününden bahsedip günü noktalamak istiyorum.

Yazımızın konusu:

Chanel - Illusion D'Ombre Emerveille Krem Far



Şurada uzun zaman önce bir başka rengine laflar sıraladığım Chanel krem far serisinden ben bir sene içerisinde altı farklı rengini daha almışım :) Illusoire rengine ne kadar beter laf ettiysem bu yazımızın konusu olan Emerveille için o kadar güzel şeyler söylemeyi düşünüyorum :)

Ambalaj kısımlarından bahsetmeyeceğim uzun uzun, ürün içerisinden bir de fırça çıkıyor ancak ben daha önceden de dediğim gibi ürünü parmaklarımla uyguluyorum. Ürün cam bir kavanozda geliyor, 4 gr kendisi :)



Gelelim renge, eğer ki bu renk toz olsaydı direk söylenecek şey çok belliydi, kaş altını, kaş kemiğini ve göz pınarlarını harika bir şekilde aydınlatmaya müsait bir ışıltılı açık pembe/şampanya rengi :)

Krem far olsa da bu durum değişmiyor, tek fark ben bunu direkt olarak tüm göz kapağıma yayarak kullanabiliyorum. Gözlere mükemmel bir aydınlık ve ışıltı katıyor. Zira 5 saatten fazla uyumadığım hafta içi günlerde gözlerimin çevresindeki o karanlığı alması çok hoşuma gidiyor.

Bu serinin Illusoire rengi ne kadar az kalıcı ise, bu Emerveille rengi bir o kadar kalıcı diyebilirim.


Aşağıdaki fotoğrafta güneşin önüne bulutlar gelmiş sanırım, bulutlu gün ışığında çekilmiş diyebiliriz :) Ama aşağıdaki rengi daha doğru çıkmış.

Renk günlük makyaja oldukça uygun, bir tek bunu sürüp, incecik bir eyeliner veya göz kalemiyle oldukça şık ve sade bir görüntü yaratabiliyorsunuz :)

Aşağıda kolumun içerisindeki duruşunu görebilirsiniz. Sağlıklı, ışıl ışıl bir bakış yaratmak, gözlerdeki yorgunluğu silmek için birebir bir ürün diyebilirim.


Çok olmazsa olmaz bir ürün mü? Hayır değil tabi ki :) Çok eşsiz bir renk değil, piyasa da bu renge muadil,benzer hem toz hem krem yapıda bir çok renk var.

Chanel'i belki diğer krem farlardan ayıran özellik, yapısı olabilir. Gerçekten, yumuşacık ve yağ gibi kayan bir yapısı var ve inanılmaz pigmentli. Illusoire rengine göre de bu renk oldukça kalıcı.

Ben bu rengi bazen tüm göz kapağıma sürüp, dış köşelere şuradaki 2014 Makyaj Favorileri yazısında bahsettiğim Ebloui rengini uyguluyorum ve sürekli aynaya bakıyorum. O kadar güzel oluyor ikisinin kombinasyonu! :)

Fiyatı 110 TL civarında, Sephora ve Sevil mağazalarından edinebilirsiniz...

Siz kullanıyor musunuz bu krem farlardan? Ne düşünüyorsunuz Chanel'in krem farları hakkında?

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder