Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

20 Nisan 2015 Pazartesi

Garnier І Makyaj Temizleme Sütü - Kuru Ciltler İçin

Günün ikinci yazısı :)

Son zamanlarda, faydasını gördüğüm bir başka üründen daha bahsedelim:

Garnier - Makyaj Temizleme Sütü

Her gün makyaj yapan biri olarak (Hafta sonları hariç!), makyaj temizleme adımını asla atlamam. Ancak son zamanlarda, artık mevsim geçişinden midir, kullandığım fondotenden midir bilemedim, cildimde bir kuruluk gözlemledim. Özellikle gün ortasında T bölgemin parlama yapması yerine, burun kenarlarında bir kuruluk yaşamaya başladım. 

Temizleme adımında şurada bahsettiğim Bioderma Sebium H2O'yu kullanıyorum, kendisi karma-yağlı ciltlere yönelik bir ürün olduğundan ve ben yüzümü hem yıkama jeliyle temizleyip hem de sonrasında Sebium'la tonikleyerek kalan artıklardan kurtulmaa çalıştığım için cildimde kuruluk yaratmış olabileceğini düşündüm ve bir ara adım daha ekledim, makyaj temizleme ritüelime! (Çok da eğlenceli birşey ya, bir adım daha ekledim! :P)


Makyaj temizleme adımlarımı şöyle sıralayabilirim: Çift bazlı bir temizleyiciyle göz makyajını çıkar, Garnier - Makyaj Temizleme Sütü ile yüzün ve gözlerin kabasını al, Clarins - Cottonseed Temizleme Köpüğü ile yüzü yıka - Bioderma Sebium H2O ile yüzü ve gözleri tekrar arındır ve son olarak T bölgesine Oriflame çay ağacı toniği uygula!

Evet uzun gibi duruyor ama toplam 10 dakika içerisinde bitirmiş oluyorum. Ve cildimde yaşadığım kuruma sonrası bu Garnier'i eklediğim ara adımdan sonra, cildim temizleme işlemleri sonrasında o kuruluğu yaşamadı! Gerçekten kuruluk hissini alıp götüren bir ürün oldu benim için. Yanaklarımda, özellikle sağ yanağımda kızarıklıklarım vardır, sorun çıkmadı onlarda hiç, sivilcelenme yaşamadım, gözenek tıkanması da yaşamadım. Kokusuna bayıldım. Uygun fiyatlı ve bittikçe alınacak bir ürün oldu benim için bu :)

 Fiyatı 12 TL civarı sanırım. İçerisinde Paraben bulunmuyor.

Sizin makyaj temizleme rutininizde neler var?

Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder