Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

18 Nisan 2015 Cumartesi

La Prairie ǀ Anti-Aging Stress Cream

Haftasonundan herkese merhaba! :)

Cilt bakım ürünlerine artık yaşım gereği daha fazla önem vermeye çalışıyorum. Bugün de size iki tane sample boyunu kullanıp gerçekten beğendiğim bir üründen bahsetmek istiyorum.

La Prairie - Anti-Aging Stress Cream




Ben bu deneme boylarını yazılarını şurada ve şurada yazdığım göz kremleri alışverişimde edinmiştim. Deneme boyları boyutları 5 ml olduğundan, 10 ml'lik kremler bana gerçekten uzunca bir süre yetti ve üzerine birkaç cümle edebileceğimi hissediyorum!.

Bu krem özellikle strese bağlı yaşlılık izleriyle savaşmayı vaat ediyor. İçindeki açıklamalarda da yazdığı ve hepimizin bildiği üzere, stresin genel olarak vücudumuz ve merkezi sinir sistemimiz üzerinde oldukça olumsuz etkisi var. Cilt üzerinde ise kuruluk, canlılığını kaybetmiş bir görüntü ve ince kırışıklıklar olarak kendini gösteriyor.

Bu krem, strese bağlı oluşmuş ince kırışıklıkların görünümünü azaltmayı hedefliyor. İçeriğinde, mantar kompleksi, aktif bitki özleri ve kedi otu kökü (Valerian Root) bulunuyor. Bunlar da cildin daha sıkı ve toparlanmış bir görünüme sahip olmasına yardımcı oluyorlar.

Gelelim benim deneyimlerime, ben bunu sabahları temizlenmiş cildime makyaj öncesinde uyguladım. Üzerimi giyinene kadar cilt bu kremi kolayca emdi. Gözeneklerimi tıkamadı ve inanılmaz bir nem verdi cildime. Kırışıklıklara iyi gelip gelmediğini bilemiyorum çünkü benim çok şükür şu an yüzümde bir kırışıklık yok! (Sol gözümün kenarında, gülmekten oluşan iki hafif kaz ayağını saymazsak! :/) 

Kokusu sakız gibi, çok enteresan bir kokusu var, alışık olmadığım bir kokuydu. Ama yüzüme sürdükten zaten bir süre sonra almıyordum. Ben bu kremi kullandığım sıralarda hissettiğim şey neme cildimin doyduğuydu. Çok güzel nemlendiriyor ve çabuk emiliyor, üzerine makyajı rahatça yapabiliyorsunuz. İçindeki açıklamalarda sabah ve akşam kullanılabileceği yazıyordu ama ben bir sonraki yazıda bahsedeceğim gece kremi versiyonunu kullandığımdan bunu hep sabahları kullandım.

Ben sabahları kullandığım için aklıma gelen eksikliği ya da olmasını isterdim dediğim şey: SPF! (Güneş Koruma Faktörü)

Bunun yanı sıra eksi (negatif) olarak nitelendirebileceğim şey ise: tabi ki FİYATI. La Prairie markası gerçekten işe yarayan ürünler geliştiriyor ama dehşet pahalı. Sinir oluyorum. Mesela şimdi baktım internet sayfasından Sevil'in bu kremin normal boyu (50 ml) 549 TL. 

Sonuç olarak güzel krem, işe yarayan bir krem en azından nemlendirmesi ve kullandığım süre boyunca cildimdeki aydınlıktan memnundum, ama şimdi fiyatı görünce insan bir durup düşünüyor.

Siz ne düşünüyorsunuz? En sevdiğiniz cilt bakım ürününüz nedir? Yaşınız kaç? Neler kullanıyorsunuz ?

Yazın bana! 

Görüşmek üzere xoxox

2 yorum:

  1. 28 yaşındayım. şu an lancome kullanıyorum. genifique ürünlerini. 2 aydır kullandığım için hakkında birşey söylemek zor. en sevdiğim cilt bakım ürünüm estee lauder sparkling clean mud foam cleanser (bittiği için yenisini almaya gittiğimde lancome'a geçmiştim :( la prairie ürünlerini biliyorum ve kullanmayı çok isterim ama fiyatları gerçekten çok uçuk. hiçbir zaman kullanamayacağım :P yazın için teşekkürler. alamayacak olsam bile okuması bile güzel geldi :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı beğenmene sevindim! :) Gerçekten güzel ürünler ama ciddi çok pahalı, ben de 34 yaşındayım, anti-aging ürünleri olmadan olmuyor ama yine de alacağımı sanmıyorum :-D Estee Lauder'ın Advanced Night Repair'ini çok seviyorum ben de :)

      Sil