Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

30 Nisan 2015 Perşembe

Lush І Vanilla Dee Lite Vücut Losyonu

Herkese bu hafta için son iş gününden merhaba! :)

Lush'tan ülkemizden çekilmek üzereyken birkaç parça satın aldığım ürünler arasında olan bir vücut losyonundan bahsetmek istiyorum.

Lush - Vanilla Dee Lite Vücut Losyonu

 
Aslında vücut bakımını ben öyle her banyodan sonra yapan düzenli biri değilim! Sadece Pazar günleri toplamda tüm ıvır zıvır bakımlarımla birlikte 2 saat süren Pazar akşamı (Yeni haftaya hazırlık) bakımı sırasında, banyo sonrası vücut losyonu kullanıyorum.  Yoksa hafta içi aldığım hızlı duşlar sonrasında, kendimi kremleyecek ne halim ne de sabrım oluyor :(  Tabi bacaklarımda aşırı derecede bir kuruma görürsem işte o zaman oflaya puflaya sürüyorum kremleri :)

Neyse, bu losyon da,benim Pazar akşamı bakım rutini içerisinde yer alan bir losyon sonuçta. Mis gibi bir vanilya kokusu var, haftada bir kere kullandığım için oldukça da uzun süre gidiyor bana. Şu an yarısına geldim sanırım. Nemlendirmesi harika, ve yapış yapış bir hissiyat bırakmıyor. Sürdükten 2-3 dakika sonra pijamalarımı(pazar akşamı ya ondan pijama dedim :P ) giyiyorum, pijamalarım üzerime yapışmıyor. Mesela Body Shop'ın body butterlarını sürdükten sonra pijamam felaket yapışır ve zor emilirdi.

Yapısı ne çok akışkan ne de çok katı. Tam ayarında. 

Lush'ın ürünleri doğal ve taze içeriklerle elde ediliyor. Ürünlerinin genelinde Paraben yok ama mesela bunda var. Aşağıda ürün içeriğini görebilirsiniz.


Kokusu yaz zamanı bence biraz bayık gelebilecek bir ürün bu! Ama ben de stokçuluğumun bir sonucu olarak evdeki binbesyüz kremi bitirmeden başkasını almayacağıma ant içtiğim için, bu bitene kadar devam ediyorum, zaten yarısındayım! Ama sanmayın ki sevmedim, sevdim :) Kış günlerinde özellikle vücuduma hunharca yaptığım keseleme işlemi sonrasında, cildimde kuruma olduğunda bu ürün mis gibi kokusuyla harika bir şekilde nemlendirdi.

Ama tabi şimdi bahar geldi, koku bayık geliyor hafiften :) Başka başkaaaa ne söyleyebilirim başkaaa? Evet Türkiye'de yok, Lush gitti, neden mi yazdım? Sevdiğim, memnun kaldığım ürünleri sizlerle paylaşmak hoşuma gidiyor çünkü, yurt dışında çıkarsanız veya bir yakınınız çıkarsa ve de vanilya kokusunu seviyorsanız tavsiye edebileceğim bir losyon bu :)

Fiyatını hatırlamamakla birlikte, Lush ürünlerinin fiyat politikası düşünüldüğünde çok uygun olduğunu düşünmüyorum. Ama çok da pahalı olmadığını biliyorum.

Siz hiç Lush ürünü kullandınız mı? Kullandıysanız favoriniz hangisiydi?

Herkese çok güzel bir haftasonu dilerim.

Sevgiler...

xoxo


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder