Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

21 Mayıs 2015 Perşembe

GOSH І Velvet Touch 160 'Delicious' Ruj

Herkese güzel bir Mayıs gününden merhaba! :)

Uygun fiyatlı ve fiyatına göre de oldukça kaliteli bir üründen bahsetmek istiyorum sizlere bugün. ,

Gosh - Velvet Touch  - 160 Delicious Ruj
 Gosh Cosmetics, 2014'ün sonlarına doğru sanırım Gratis mağazalarında satışa çıktı. Gosh, Danimarkalı bir kozmetik markası. Elimde markanın şu an için bir tane allığı, birkaç tane kalem farı ve bir tane de ruju bulunuyor. Markanın özellikle rujlarının yapısına, dokusuna bayıldım! 18.90 TL'den satışa çıkarmışlar. Gratis'in zaman zaman yaptığı %50 indirimlerle daha da uygun fiyata almak mümkün :) Benim seçtiğim ise, risksiz, günlük olarak çok rahat kullanılabilecek, iş yerinde sırıtmayacak bir pembe/gül kurusu rengi :) Klasik :)


Ürünün ambalajı siyah, tıpkı Essence'ın rujları gibi. İçerisinde ürüne baktığınızda GOSH yazısını görebiliyorsunuz. Ürün 4 gram.

Aşağıda rengini gün ışığında çekilmiş fotoğraflarda görebilirsiniz! :) 



Yapısından bahsedecek olursam, bir high end ruj kadar kaliteli diyebilirim, dudaklar üzerinde kayıyor, yumuşacık, rengini hemen veriyor, opak ve nemlendiren bir ruj diyebilirim. Adı gibi kadife bir yapısı var da diyebiliriz aslında!

Bu yumuşaklık ve kolay sürümden de anlaşılacağı gibi kalıcılığı çok da başarılı değil, ama sorun etmiyorum benim için kalıcılık genelde bir rujda dikkat ettiğim maddelerin sonunda geliyor, ne de olsa tazelerim :) Benim için önemli olan dudağımı kurutmaması, pütür pütür gözükmemesi, bu ruj da bu istediklerimi fazlasıyla yerine getiriyor.

Aşağıda bileğimin iç kısmındaki duruşunu görebilirsiniz :)

Aşağıdaki fotoğraflarda ise dudaklarımdaki duruşları bulunuyor.


Gerçekten oldukça naif, günlük kullanıma uygun tatlı bir pembemsi/mauve bir ruj bu. Siz ne düşünüyorsunuz GOSH markası hakkında? Hangi ürünlerini edindiniz? 

Herkese güzel bir gün dilerim :)

Sevgiler..
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder