Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

26 Mayıs 2015 Salı

Urban Decay І NAKED 2 Far Paleti

Herkese merhaba :)

Bu sene bir çoğumuzun gelmesini dört gözle beklediği markalardan Urban Decay Nisan ayı sonunda, raflarda yerini aldı. Ben de yavaş yavaş elimdeki ürünlerinden bahsedip, sizlere bir fikir vermesi açısından yazılarını yazmak istedim:) Daha önce yazılarını yazdığım Urban Decay - Naked palet için buraya, Urban Decay Naked Basics palet için buraya tıklayabilirsiniz.
Sıradaki ise:

Urban Decay - Naked 2 Far Paleti




Bu palet de tıpkı bir önceki çıkan kardeşi Naked palet gibi, 12 adet renk içeriyor. Paletten iki uçlu ve kalitesi iyi sayılabilecek ve seyahatlerde sizi yarı yolda bırakmayacak bir far fırçası çıkıyor. Ben bu paleti sanırım 2 veya 3 sene önce Sephora'ya sınırlı sayıda geldiği sırada almıştım! Paletin içinden bir de gloss çıkmıştı ufak, ama gloss kullanamadığım için elden çıkarmıştım.  Naked 2 aslında Naked 1'den çok da farklı bir palet değil, hatta içinde bir de Half-Baked rengi var, kendisi Naked palette de bulunuyordu. Bu palet için şöyle söyleyebiliriz: İlk paletin, daha soğuk grimsi-boz renklerinin karışımı! Naked bu palete göre daha sıcak tonlu farlar içeriyordu, bu palet ise daha soğuk tonlar içeriyor.

Ambalajına gelecek olursak, Naked'ın kadifemsi ambalajı, toz ve kir tutup, temizlenmesinin zorluğu insanı hasta ederken, Naked 2'nin paletinin metal ve sağlam şekilde kapanması herkesin beğenisini topladı. Tabi öte yandan paletin metal olması, Naked palete kıyasla daha ağır olmasına sebep oldu.

Şahsi fikrim Naked 2 paletin daha şık bir tasarıma sahip olduğudur :)

Paleti ben dediğim zamanda 129 veya 119 TL gibi bir fiyata satın almıştım, şu an Urban Decay'in ülkemize gelişiyle Naked paletlerin fiyatı 169 TL olarak belirlenmiş. Evet, ilk başta kulağa yüksek gelse de içindeki 12 adet renk, fırçası ve glossuyla oldukça uygun fiyata geldiğini düşünüyorum.


Aşağıda ve yukarıda paletin gün ışığında çekilmiş fotoğraflarını görebilirsiniz :) 




Şimdi daha da yakından bakıp, renkleri incelemeye başlayalım:

İlk altı renk, açık tonlar :)


Foxy: Soluk bir açık sarı olarak nitelendirebileceğimiz, göz kapağındaki renk eşitsizliklerini bence en iyi şekilde kapatan bir renk,  Elinizde MAC Soft Ochre paint pot varsa bu Foxy onun toz hali diyebilirim renk olarak :)

Half Baked: Yine bir önceki Naked palette de bulunan, içinde altın ışıltıların olduğu bir bakırımsı kahve rengi, ilk bakışta ama gözünüze en çok çarpan şey bu altın ışıltılar!

Bootycall: İçerisinde şeftalilik barındıran parlak bir beyaz-bej karışımı renk. İlk paletteki Virgin rengini andırdığını düşünüyorum. Ben bu rengi ve Foxy'i genelde göz farlarıma baz amaçlı yani göz kapaklarımdaki renk eşitsizliklerini gidermesi amaçlı kullanıyorum. Mat sonuç istediğimde Foxy, biraz daha ışıltılı, sağlıklı, dinlenmiş gözler için Bootycall tercih ediyorum :)

Chopper: Bu renk ise turuncu-kırmızı tonlarını barındıran bir kahverengi ama göz kapağında turuncusu ağır basan bir renk. İçerisinde bakır renkli parçacıkları var. Biraz dökülme yapıyor malesef.

Tease: Paletteki mat renkli, gri-boz ve çok hafif leylaklık barındıran bir renk. Katlanma bölgesine gölge verebiliyorum, bu farla oldukça güzel duruyor.

Snakebite: Palette kullanmayı en sevdiğim renklerden biri. Bu rengi koyu bronz renk ve kirli altın sarısı yansımaların karışımı olarak tanımlayabiliriz. Tek başına bile çok uğraşılmış bir göz makyajı yapmanıza imkan veriyor.

Aşağıda bu ilk altı rengin swatchlarını kolumun iç kısmında görebilirsiniz :)


Şimdi gelelim, ikinci altı renge, daha koyu renkler, gölgeler :)


Suspect: Paletteki Snakebite rengiyle birlikte en çok sevdiğim renk bu. Bu rengi ise parlak metalik bitişli, şampanya bronz rengi olarak tanımlayabiliriz. Tek başına oldukça sade ve şık makyajlar yapmanıza imkan veriyor. 

Pistol: Yine parlak bitişli, kirli gri-kahve olarak tanımlayabileceğimiz bir renk. Göz kapağının dış kısımlarına uygulamaya müsait bir renk, ben hep öyle kullanıyorum. Siz elinizi hafif tutarak, tüm göz kapağında da uygulayabilirsiniz:)

Verve: İçerisinde çok çok hafif bir pembelik olan, oldukça soluk açık gri-bej karışımı bir renk. Bu renk de benim için sanırım, Snakebite ve Suspectten sonra gelen bir renk. Tüm göz kapağında kullanıma oldukça uygun bir renk!

YDK: Paletin bence en zayıf halkası, neden çünkü çok dökülüyor, büyük büyük, renk vermesi iyi hoş. Bakırımsı-kızılımsı tonlarda bir orta kahverengi diyebiliriz rengi için. Ama benimle arası pek iyi değil :/

Busted: İçerisinde bordoluk bulunan bir koyu kahverengi! Sıcak alt tonlu çok minik altın ışıltıları var.  Gölge için kullanıyorum tabi ki :)

Blackout: Kopkoyu, mat bir siyah renk. Kirpik diplerine eyeliner gibi uyguluyorum bu rengi :) 

Aşağıda ise kolumun iç kısmında bu altı rengin duruşlarını görebilirsiniz. Tüm fotoğrafları gün ışığında çektim :)


Sonuç olarak söylemek gerekirse, Urban Decay dünyanın en yumuşacık yapıdaki farlarına sahip değiller. Benim o konuda yani doku ve yapı olarak favorim Burberry  Beauty farlar. 
Ancak diyeceğim şudur ki: gerek pigmentasyon, renk verişi ve kalıcılığı yüzünden Urban Decay'in farları ve far paletleri bu kadar ses getiriyor.

Bir diğer eksi yönü ise bence dökülme ve tozutma yapmaları, o yüzden makyajınızı yaparken, öncelikle göz makyajınızı yapmanızı daha sonra ise cilt makyajınıza geçmenizi tavsiye ederim.

Naked 1-2-3 içinde ise benim favorim: bu far paleti oldu, sanırım soğuk-nude-gri-boz tonları kendime daha çok yakıştırıyorum :)

Naked 2'yi Sephora'lardan satın alabilirsiniz :)

Siz ne düşünüyorsunuz bu palet hakkında? Ya da Urban Decay far paletlerinden hangisi sizin favoriniz?

Güzel bir Salı günü dileğiyle...

Sevgiler..

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder