Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

11 Haziran 2015 Perşembe

Burberry Beauty І Sheer Foundation І Trench No:05 - Fondoten İncelemesi

Merhaba ^^

Elimde uzun süredir olan ama yapısını ve dokusunu çok sevdiğim bir fondotenden bahsetmek istiyorum.

Burberry Beauty - Sheer Foundation - Trench No: 05


Çok değil, sanırım 2-3 yıl önce Burberry Beauty makyaj-kozmetik alanına da el atarak bizlere çok güzel ve kaliteli ürünler çıkardılar. Blogda aslında bu ürünlerden bir iki tanesinin yazısını yazmıştım. Onları okumak isterseniz sizi şöyle aşağıdaki linklere alayım öncelikle :)


Bir iki tane demiştim ama yine yazmışım Burberry'den bayağı bir ürün. Öncelikle, Burberry'nin far ve allıklarının dokularına, yapılarına, kalıcılıklarına ve renklerine bayılıyorum gerçekten. Ve açıkçası son zamanlardaki fiyat politikalarını bilmesem de high end bir marka için bu allık ve farların fiyatlarının diğer high end markalara göre oldukça uygun olduğunu düşünüyorum. 

Bu markanın yukarıda bahsettiğim kozmetik ürünlerinden memnun kalınca, neden fondoteni de denemiyorum diyerek, yazımızın konusu olan fondotenini satın almıştım! Aldığım zamanlar, 2013 yılının Şubat-Mart ayıydı, evet uzun süre elimde kaldı, ama beğenmediğimden değil, hep maymun iştahlılığım ve yeni ürün deneme merakımdan dolayı elimdeki fondoten sayısı artınca bu ürüne sıra gelmedi ve ancak bu ay içerisinde kendisini bitirdim ve hakkındaki düşüncelerimi yazmak istedim.

Şunu da belirtmek isterim ki bu ürünü yazıyorum ama bu seriyi Burberry kaldırıp yerine Fresh Glow Foundation serisini getirdi. Neden yazıyorum açıkçası hem memnun kaldığım için hem de bu Sheer fondoten serisinin açıklaması olarak " Luminous Silk Foundation" verildiğinden Fresh Glow ile aynı yapıda olacağını tahmin ediyorum. Neyse başlayalım, eğer yapıları benzemiyorsa da bu yazı bana anı olsun :)


Burberry Beauty'nin farlarının çok şık ambalajları var. Burberry'nin fondotenlerinin hepsinde klasik desenli antrasit renkte kapağı ve de ilk bakıldığında cam şişe havası veren ama aslında plastik olan bir ambalajı var :)

Böylece hem hafif, çantada ağırlık yapmıyor hem de cam şişe görüntüsü vererek şıklığından birşey kaybetmiyor. ;)

Bu fontotenin renk skalasında numaralar 5-6-7 şeklinde devam ediyordu ben tenime uygun olacağını düşündüğüm ve mağazada denediğimde de uyumlu bulduğum Trench No: 05 i satın aldım. 


Bu fondotenin pompalı bir şişesi var ki fondotende benim en sevdiğim özelliktir! Hijyenik, fazla ürün çıkmasına karşı sizin kontrolünüz olan bir kapak sonuçta :)



Rengin duruşunu elimin üzerinde aşağıda görebilirsiniz, mağazada yüzümle birebir oturan bir renkti bu. Renkti diyorum anlatacağım! :)

Aşağıda ise yüzümün sadece nemlendirici sürülmüş makyajsız hali var. Cildimde özellikle yanaklarımda olmak üzere oldukça fazla kızarıklık var, cildim kuru-karma diyebilirim. Görüntü kirliliği için kusura bakmayın ama böyle yani ne yapayım :)


Aşağıda ise  burun kenarlarım fazla olmak üzere, fondotenin yüze sürülmüş ama yayılmamış hali bulunuyor. Yanaklarımdaki kırmızılıklara bakar mısınız? Gerçi biraz da fotoğraftan, ışıktan kaynaklanıyor ama yanaklarımdaki ve burun kenarlarımdaki kızarıklar bu şekilde :(

Aşağıda ise bambaşka bir dünya var! :) Fondoteni yaydıktan sonraki, cilde yedirdikten sonraki görüntü! Kızarıklıklar yok, renk eşitsizlikleri kapanmış istediğim gibi bir cilt!. Hani mağazada rengi yüzüme tam oldu demiştim ya, aşağıda gün ışığında baktığınızda aslında o kadar da uymadığını görebiliyoruz! Bu fondotenin rengi bana biraz sarı ve de koyu geldi açıkçası :( Ama yine de kullanıp bitirdim, zira yapısından, örtücülüğünden, kalıcılığından çok çok memnun kaldım!



Kuru olan yanaklarımı daha da kurutmadı, pul pul olmuş bir görüntüye yol açmadı. Tek sorunu işte dediğim gibi renginin azıcık bana sarımtrak ve de koyu gelmesi oldu. Bu sorunu ise fondoteni, şurada yazısını yazdığım, şişesini yarıladığım, çok çok sevdiğim bir yüz bazı olan Chanel'in aydınlatıcı yüz bazıyla karıştırarak çözdüm.

Son olarak özet geçmem gerekirse, kalıcılığından oldukça memnun kaldığım bir ürün oldu. Hafif bir parfüm kokusu vardı ancak bu benim hoşuma gidiyordu :) Cildimde kesinlikle bir alerjik reaksiyona sebebiyet vermedi. Ambalajından çok memnundum, pompalı ve kilit mekanizmalı bir şişe ile çantanızda açılma derdi olmadan rahatça taşıyabileceğiniz bir ambalaja sahipti. Yapısı, çok akışkan değildi, çok sıvı da değildi, cildimi nemli tuttu ama bunun sebebi zaten fondotenin isminde de olan "Luminous (aydınlık gösteren/veren)" ibaresinden kaynaklanıyordu :) Şimdi bu fondoten serisinin yerini alan Fresh Glow Fondoten serisi de zaten cildi aydınlık, nemli ve hafif ıslak bitişli gösteren bir fondoten.

Benim Burberry Beauty fondotenleriyle ilk tanışmama vesile olan bu ürünü saygıyla anıyorum :) 2 senenin üzerinde bitirdim, karanlık ve güneş görmeyen bir yerde sakladım, dolayısıyla fondoten yapısında en ufak bir bozulma, koku değişikliği, sıvı ayrışması yaşamadım. 

Ben hatırlıyorum, bu fondoteni 105 TL'ye almıştım, şimdi Fresh Glow serisi 135 TL, elimde bir de yazısı bekleyen ve şu anda da satışta olan (kalıcı seride) Velvet Fondotenlerden var onu yazacağım inşallah :) 

Kozmetik alışveriş deliliğim, ruj ve far ve oje üzerine deli gibi devam etse de (önüne geçmeye çalışıyorum :(( ) nedense elim hiç fondotenlere gitmiyor ve şu anda elimde 7-8 adet irili ufaklı deneme/tam boy fondoten ürünü var, hepsini bitirdikten sonra eğer ki, hala duruyor olursa Fresh Glow serisi, o seriden bir tane edinmek istiyorum :)

Neden bu kadar konuştum bugün? Yazdım ? bilmiyorum, konuşasım geldi sanırım. Okuduysanız çok çok teşekkür ederim :)

Ha! Son olarak Burberry Beauty kozmetik ürünleri İstinye Park Boyner'de ve Nişantaşı Burberry mağazasında satılıyor. Online olarak da ara sıra  bazı ürünlerini Boyner Online ve Morhipo'da bulmanız mümkün!

Güzel bir Perşembe günü dilerim!

Sevgilerimle

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder