Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

25 Haziran 2015 Perşembe

NARS І Audacious Ruj - Raquel

Günaydın! :)

Haftanın en sevdiğim günü Perşembedir benim için :) Neden? Çünkü yarın Cuma! Cuma gibi neşeli bir günü haber verir. Bu sevdiğim günde de son zamanlarda aldığım ve aslında bana pek yakışmasa da nedense çok fazla kullandığım bir rujdan bahsetmek istiyorum.

Nars - Audacious Ruj - Raquel



Biliyorsunuz ya da duymuşssunuzdur, NARS son ruj serisi olan Audacious rujlarını geçtiğimiz aylarda piyasaya sürdü. Renk skalası oldukça geniş olan bu rujların yapısı MAC'in Cremesheen yapısında olup,  yoğunlukları ve dudakta bıraktıkları hissiyatları olarak ise MAC'in mat bitişli rujlarına benzetilebilir.

Benim elimde üç farklı rengi var şu an, serideki nerdeyse en açık ve benim elimdeki en açık renk ile bu rujlardan bahsetmek istedim.

Raquel..

Öncelikle ambalajdan başlayalım, sanırım Nars'ın o süetimsi, toz toprak, kir tutan ambalajlarını seven yoktur :) Gerçi ilk alındığı vakitlerde dokunma hissi güzel oluyor ama ola ki bir fondoten, bir pudra değsin, temizlenmesi malesef çok zor oluyor bu ambalajların. Neyse ki NARS, bu ruj serisinde ambalajları değiştirmiş, aşağıda da görebileceğiniz gibi, metal, ağır ve mıknatıslı bir kapağı olan - ki bu durumu çok sevdim, harika kapanıyor - bir ambalajda sunmuş ürünü.

Kirlendi, rengi değişti derdi yok bu ambalajlarda :)



Sıra geldi, renkten bahsetmeye, bu renk, hafif şeftalilik barındıran açık bir nude/ten rengi. Ofise, günlük kullanıma oldukça uygun bir ruj. Söylemeden geçmeyim unutmaan rujların gramajı 4.2 gr.

Aşağıda gün ışığında çekilmiş fotoğraflarda rujun rengini görebilirsiniz.


Mesela aşağıda biraz koyu çıkmış ama esas ten renginin ağır bastığı bir açık şeftali rengi düşünün işte o renkte :) Yapısı mükemmel, yumuşacık, sürümü çok kolay, tek sürüşte ruj dudağa direk olarak rengini veriyor.
İki üç katman yaptığınızda da oldukça tok duran, dudakta ağırlık hissi yaratmayan bir ruj diyebilirim.

Kalıcılık açısından değerlendirecek olursak yalan söylemeyim bir mat ruj kalıcılığında değiller, yani sürüyorum, bir şey içiyorum bakıyorum dudağımda ama bir şey yediğim zaman anında alt dudağımın iç orta kısmından yok olmaya başlıyor (en sevmediğim şey!), eğer ki bir şey yiyeceksem mutlaka ruju çıkartıyorum çünkü sonradan yarısı çıkmış, yarısı duran ruj görüntüsü iğrenç gözüküyor. :(

Tek eksisi bu! 


Aşağıda kolumun iç kısmında rengini görebilirsiniz. Kolumun içi çok beyaz olduğundan burada ruj kabında durduğundan daha koyu renkte çıkmış ki ben de dudaklarımda böyle duracağını hayal ederek satın almıştım. (Yazar burada hafiften üzülüyor)

Evet, dudağımda aşağımdaki gibi durmadı neden çünkü ben pigmentli (dudaklarım biraz koyu renktir)dudaklarımı hesaba katmayı unutmuşum! :/

Aşağıda ise dudaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz, dudaklarımda olukça açık kaldı rengi, beğenmedim mi, beğendim ama yukarda kolumun içindeki gibi olsaydı dudağımdaki rengi daha çok sevinirdim :) Dudaklarımdan da görebileceğiniz gibi rujun yapısı inanılmaz kremsi :)


Aşağıdaki fotoğrafta dıdaklarımdaki duruşu daha net çıkmış :)

Sonuç olarak, kremsi, dudakları çok güzel nemlendiren, kusurları vurgulamayan, dudağı güzelce örten, tek sürüşte opak olan, kalıcılığı ise vasat olan güzel bir ruj serisi Audacious serisi. 

Nars - Audacious rujların fiyatları biraz cep yakıyor, 95 TL, bu rujlardan edinmek isterseniz, Sephora ve NARS mağazalarından bulabilirsiniz.

Eğer ki kaliteli ve dudakları kurutmayan bir nude ruj arayışınız varsa ve de fiyatını dert etmeyecekseniz size NARS - Raquel'i önerebilirim rahatlıkla :)

Herkese güzel bir Perşembe günü dilerim..

Sevgiler..

xoxo

2 yorum:

  1. bence güzel durmuş ama benim rengim değil daha koyu bir bordo kırmızı beğenmiştim adı aklımda değil sonbaharda onu alabilirim belki bakalım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) alınası rujlar gerçekten ama işte biraz tuzlular malesef :/

      Sil