Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

26 Haziran 2015 Cuma

Rimmel London І Kate Moss Idol Eyes Kalem Farlar І Deep Amethyst & Rose Gold

Merhaba :)

Ve geldik haftanın bir "Oh!" çektiğimiz gününe..Cuma! :)

Bu güzel ve güneşli İstanbul gününde hem uygun fiyatlı hem de kaliteli kalem farlardan bahsetmek istedim.

Rimmel London - Kate Moss Kalem Farlar


Drugstore markalar arasında en kalitelilerden biri olan Rimmel London'ın bu Kate Moss serisi gerçekten çok tuttu! Gerek rujları olsun, gerek bu kalem farları! 

Bu yazımda sizlere bendeki iki renginden bahsedeceğim. Birincisi 100 numaralı Rose Gold rengi, diğeri ise malesef ülkemizde bulunmayan ve şurada devasa bir yazısını yazdığım Amsterdam seyahatimde aldığım 101 numaralı Deep Amethyst rengi. Anlayamıyorum neden tüm seriyi getirmezler ki. 
Ülkemizde ise sadece üç renk seçeneği var bu kalem farların. 
100 numaralı Rose Gold, Koyu mavi renkte Electric Sapphire ve canlı turkuaz renkte Pure Turquiose.


Aşağıda Rose Gold ve Deep Amethyst renklerini görebilirsiniz. Rose Gold rengini tarif etmem gerekirse, ışıltılı bakır şampanya engi diyebilirim. İçindeki yansımalar gerçekten çok güzel.


Aşağıda yine renkleri görebilirsiniz. Rosel Gold rengi dayanamayıp kullandım fotoğraflamadan önce, çok memnun kaldım. Deep Amethyst ise yoğun bir mor renk! 

Aşağıda kolumun iç kısmındaki duruşlarını görebilirsiniz.  Bu farların vaadi, suya dayanıklılık, 24 saate kadar akmadan dayanmaları olarak sıralanmış. Kalemler kalemtraşla açılıyorlar bu açıdan çok kullanışlı bulmadım.


Rose Gold rengi, tüm göz kapağıma uygulayıp, siyah bir kalem ile göz çevresine bir çerçeve yaparak da kullanıyorum, gözümün iç kısımlarına bunu sürüp dış köşelere koyu kahve bir farla gölge yaparak kullanmayı da seviyorum! Her iki türlü çok kullanışlı ve sür çık bir renk :)

Deep Amethyst ise harika bir mor, bunu ise kirpik diplerime eyeliner gibi uyguluyorum ve verdiği görüntüyü çok ama çok seviyorum. Siyah kalemlerden sıkıldığımda imdadıma yetişiyor :)

Kalıcılıkları oldukça iyi, gerçi ben her zaman önce far bazı uyguluyorum göz kapaklarıma, sabah 06.30'da yaptığım makyaj akşam 18.30'a kadar gözümden kıpırdamıyor :) 24 saat olmasa da hergün 12 saat test etme şansım oluyor :)

Yapıları yumuşak, kremsi, rengini hemen veren kalemlerden, üzerinden defalarca geçmenize gerek kalmıyor! Sürdükten hemen sonra ise dağıtma işlemini yapmanız gerekiyor çünkü çok çabuk sabitleniyorlar.

Deep Amethyst rengini değil ama Rose Gold rengini tüm Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. İndirimsiz satış fiyatı sanırım 14.99 TL idi. İndirim dönemlerinde tadından yenmeyecek, kaçırılmayacak bir kalem far kendisi :)

Siz ne düşünüyorsunuz bu Kate Moss Kalem Far serisi hakkında??

Güzel bir Cuma olsun!

Sevgiler
xoxo

2 yorum:

  1. mor olan muhteşem bu yok mu şimdi burada yazık :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yok ya :( Ben de Amsterda girdiğim bir kozmetik mağazasında tesadüfen görüp üzerine atladım resmen, neden getirmiyorlar buraya bütün renkleri anlamış değilim! :(

      Sil