Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

21 Temmuz 2015 Salı

Burberry Beauty ǀ Light Glow Blush ǀ Earthy ǀ Allık İncelemesi

Selam! :)

Bugün tatilimin sonuna yaklaşırken içime büyük bir hüzün doldu. Son iki günüm :( Perşembe gecesi İstanbul'a dönüş ve Cuma sabahı iş başı!

Minicik ve tek avuntum ise haftanın son iş gününde işbaşı yapıyor olacağım, sonra cumartesi pazar artık yol yorgunluğumu çıkartırım diye ümit ediyorum. Neyse bu iç sıkıntısı dolu girişten sonra güzel bir üründen bahsedelim.

Bronzer demiştik değil mi:) Bu sefer bronzer değil bir allık ancak o da bence kontur ürünü olarak kullanılabilecek bir allık.

Burberry Beauty - Earthy Allık




Daha önceden de şurada ve şurada yazılarını yazdığım Coral Pink ve Peony allıklarımın yanına dayanamayıp, tüm bloglarda ve sosyal medyada övülmesi ve harika bir kontur rengi olarak lanse edilmesi sonucu Earthy allığı da ekledim :)

Ambalajlarından ve kaplarından yine kısaca bahsedecek olursam, mıknatıslı, üzerinde burberry klasik desenine sahip, antrasit renkte metal, sade, ağır ve çok şık kaplara sahip Burberry Beauty allıkları.

Ve tabi ki kadife bir kese içerisinde sunuluyor :)

Earthy allık, adı üzerinde beklediğim gibi toprak tonlarında, zaten bu yüzden bu kadar reklamı yapılıyor kontur ürünü olarak kullanılabilirliğinin :)


Aşağıda gün ışığınd çekilmiş fotoğraflarda rengi görebilirsiniz. Çok açık bir toprak/bej/sütlü kahve karışımı rengi diyebiliriz ;)


Gelelim tekrar yapısına: MUHTEŞEM!, yumuşacık, yağ gibi kayıyor dedikleri türden bu allıkların yapısı, tozutma sorunu yok, incecik bir yapısı var, tek kelimeyle mükemmel diyebilirim :)


Aşağıda kolumun iç kısmında duruşunu görebilirsiniz, gerçekten bu renk beyaz tenlilerde kontru rengi olarak rahatça kullanılabilir, zira içerisinde sim ve ışıltı bulunmuyor.

Bu allık aynı zamanda benim elimde olan ve onu da oldukça severek kullandığım ama artık üretimden kaldırılmış NARS- Douceur allığa dupe olarak gösteriliyordu. Yan yana swatchlayıp bakmadım ama ilk işim bakmak olacak:)



Aşağıdaki fotoğraflarda ise gün ışığında yüzümdeki duruşunu görebilirsiniz. Ben açılı bir fırçaya çok az alıp, elmacık kemiklerimin alt kısmına doğru uyguluyorum ve gerçekten neden bu kadar övüldüğünü anlayabiliyorum :)

 Bazı günler fondotenimi sabitledikten sonra sadece bu ürünle bir kontur-allık olarak uygulama yapıyorum ve kırmızımsı bir ruj ile kombinliyorum, görüntü bence müthiş oluyor.

Oldukça zarif, sade ve şık bir görüntü :)



Yapısı oldukça sheer olduğundan hata yapmanız, elinizi fazla kaçırmanız imkansız, üstüste uygulayarak etkiyi arttırabiliyorsunuz. Kalıcılık muazzam, sabah sürdüğüm allık akşama kadar rahatça kalıyor. 

Bu aralar bronzlaştığım için bu ürünü kullanamasam da kışın favori ürünlerimden olacak. Özellikle beyaz ve açık buğday tenlilerin kontur ürünü olarak çok seveceklerini tahmin ediyorum :)

Fiyatı 114 TL idi sanırım, İsinye Park Boyner mağazasından veya Nişantaşı Burberry mağazasından bu ürünü ednebilirsiniz.

Siz ne düşünüyorsunuz Burberry Beauty ürünleri hakkında?

Sevgiler...
xoxo


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder