Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

28 Ağustos 2015 Cuma

Golden Rose Velvet Matte - # 10 - Ruj İncelemesi

Tekrar selam :)

Bugünün ikinci yazısı ise daha önce 12 ve 27 numaralı renklerini şurada ve şurada yazdığım Golden Rose Velvet Matte Ruj Serisinin 10 numarası! :)

Golden Rose Velvet Matte - # 10


Daha önceden iki farklı rengini yazarken (12 & 27) ambalajlarından, yapısından ve de kalıcılığından söz etmiş olsam da belki yeni okuyacaklar ve diğer renkleri blogumda bulmaya üşenecekler için tekrar kısaca bahsetmek istiyorum.

Golden Rose Velvet Matte Ruj serisi tam anlamıyla bir high end mat ruj kadar kaliteli ve kalıcı. Üstelik uygun fiyatlı ve oldukça fazla renk seçeneği var. Ve tabi ki bu rujların da bir eksi yönü olarak ambalajlarını gösterebiliriz, zira inanılmaz derecede bol ve gevşek kapaklara sahipler. Ruj yani ürün bazı ambalajlarda denk geldim ben içerisinde sallanabiliyor, hani kırıldı kırılacak!

Ancak gerek kalıcılığı gerek yapısı, gerek renk seçenekleri ve gerekse uygun fiyatıyla hepimiz çok sevdik bu ruj serisini. Hatta ben o kadar sevdim ki :) işte şimdi size elimdeki 10 numaralı olandan bahsediyorum. Bir tane daha var o da 02 numarası, onu da önümüzdeki günlerde yazacağım inşallah :)


10 numara içerisinde hafif somonluk olan, şeftali pembe naif bir renk. Ve bence kibar bir ilkbahar yaz rengi olarak tanımlanabilir :)

Aşağıda kabındaki duruşunu görebilirsiniz!


Kolumun iç kısmında ise her zaman dediğim gibi çok beyaz olduğundan ruj rengi olduğundan daha canlı çıkıyor ama kolumun iç kısmında da bu şekilde gözüküyor :)


Aşağıda ise dudaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz, bu serinin böyle öne çıkmış renkleri var mesela 16, 27,12 ve 02 gibi. Bence bu 10 numara da denenmesi, gözden kaçırılmaması gereken çok naif, çok tatlı bir renk. :)




Siz ne düşünüyorsunuz bu seri hakkında? Favori renkleriniz neler? Ben totalde 4 tane renk aldım. Sizde hangileri var?

Sevgilerimle :)

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder