Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

13 Eylül 2015 Pazar

ProblemCadı'dan Yaza Veda Çekilişi

Herkese merhaba!

Az denilemeyecek bir süredir yazıyorum blogumda, ama çok düzenli ama değil, elimden geleni yaptığımı düşünüyorum, umarım sizler de okumaktan keyif alıyorsunuzdur. 

Beni sabırla takip eden siz sevgili izleyicilerime yaza veda ederken birkaç minik hediyevermek istedim :)

Umarım beğenirsiniz :)

Çekiliş bugün başlayacak ve 13 Ekim akşamı saat 23.59'da sona erecektir. Çekiliş sonucunu yine buradan blog üzerinden açıklayacağım.


Hediyeler

Rimmel London Provocalips - Mat Likit Ruj: 200 - I'll Call You rengi

Sephora Jumbo Kalem Rujlardan : 01 Glossy pink rengi

Essence - Wish me a Rose Dudak Kalemi (Favorimdir kendisi :))

Clinique - Clarifying Lotion Tonique - Arındırıcı Tonik - 02 (seyahat boyu) (yalnız biraz kuvvetli bir tonik yüzde yakma veya tahriş yapabiliyor günde 1 kere kullanmak lazım ya da kullanmadan önce yüzünüzün ufak bir kısmında denemeniz lazım - kuru karma ciltler için)

Gosh Fleur Power Allık  (Mükemmel bir renk bu da çok sevdiklerimden)

Ciate - 4 farklı mini boy Caviar Manikür ojeler - yanında aparatıyla birlikte

Maybelline - Affini Mat - 14 Creamy Beige - Fondoten

Yukarıda saydıklarımın hepsi sıfır ürünlerdir ve orjinaldir.

Şartlarım ise çok zor değil tek bir tane var aslında,

Tabi ki tek zorunlu şartım: blogumu takip ediyor olmanız,  eğer izleyicim değilseniz sayfanın sağ tarafında Google Friend Connect, "Bu siteye katılın" bağlantısıdan blogumu izlemeye alabilirsiniz.

Blogger'daki kullanıcı adınızı da yazın lütfen, sizi izleyiciler arasında görmem kolay olur :) İzleyici olduktan sonra, bu blogda daha çok görmek istediğiniz yazılar ve blogum hakkındaki düşüncelerinizi 1-2 cümle ile özetlemenizle birlikte size ulaşabileceğim, hergün kontrol ettiğiniz bir e-mail adresi yazmanız. 

Eğer herhangi bir sosyal platform üstünden bu çekilişi duyurursanız (twitter, instagram.... gibi) ikinci bir hakkınız olacak, ama çekilişi paylaştığınız linki lütfen yorum kutucuğuna eklemeyi unutmayın.Ve tabi ki linkleri görebilmem için hesabınız açık/görünür olsun :)

 18 yaşından küçüklerin katılımını ancak ailelerinden izin alırlarsa kabul edeceğim.

Çekiliş Türkiye içinde geçerli olacak, yurtdışına gönderim yapmıyorum, Yurtiçi Kargo veya Ptt Kargo ile göndereceğim.

Herkese iyi şanslar dilerim :)

Sevgiler..
xoxo




7 yorum:

  1. gfc: makyaj deneyimleri
    blogunuzu severek takip ediyorum. sade ve geniş bir içeriğe sahip blogunuz var. ne istersem bulabiliyorum ve yazılarınızı, objektif değerlendirmelerinizi seviyorum :)
    mail: makyajdene@gmail.com
    blogum: www.makyajdeneyimleri.com
    blogum: www.makyajdeneyimleri.com

    YanıtlaSil
  2. GFC : Nergis Karaman
    Paylaşım : https://twitter.com/GBom06/status/643339219990147072
    Mail : ner.karaman@hotmail.com
    Açıkcası bloğunuza az önce rastladım. İlk baktığım şey cilt bakım rutininiz oldu. Bende karma ciltli olduğum için cilt bakım rutininiz tam olarak bana hitap ediyordu resmen :D Ama çok eskiden paylaşmışsınız o gönderiyi. Eğer cilt bakım rutininizde değişiklik olduysa yeni cilt bakım rutininizi görmeyi çok isterim :D

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, gfc: pervin
    çekilişi paylaştım: https://www.facebook.com/pervin.eren.90/posts/464210713757497?pnref=story
    peren80@yahoo.com
    bloğunuzun tasarımını ve ürün yorumlarınızı beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba..
    GFC: musicbanks
    Çekilişi paylaştım: https://instagram.com/p/8BOeN-NzRs/?taken-by=kahveseverkedi
    İnstagram: @kahveseverkedi
    Mail: california_sitty@hotmail.com
    Ben daha çok saç şekillendirmede kullandığınız ürünleri görmek isterim.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Gfc: prhn
    paylaşım linkim: https://twitter.com/irep53/status/647423473837604864
    yorumlarınızın objektif olduğunu düşünüyorum. severek takip ediyorum.
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar ^_^
    Gfc: Ojelerimolmadanasla
    Ürün yorumlarınızın tarafsız olduğunu gördüm, okudum. Çok beğendim yazılarınızı :)
    ojelerimolmadanaslaa@gmail.com
    Herkese bol şans..

    YanıtlaSil
  7. selam!!!...
    çok beğeniyorum yazılarınızı...
    gozdeergor80@gmail.com

    YanıtlaSil