Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

2 Ekim 2015 Cuma

Biotherm ǀ Silky Dry Oil ǀ SPF 6 ǀ Güneş Yağı


Bu sene Sephora'nın ikinci güneş ürününe yaptığı %40 veya %30'luk indiriminden aldığım iki adet güneş yağından biriydi bu ürün.

Biotherm -Silky Dry Oil - SPF 6

Nasıl anlatsam bilemiyorum ama o kadar memnun kaldım ki? Kelimeler kifayetsiz. Kokusu mükemmel, dokusu mükemmel, yağı sürdükten sonra hemen emiliyor, su ile kolay bir şekilde çıkıyor ve yağlı bir tabaka bırakmıyor. Düşük güneş koruma faktörüne (6) sahip olsa da, cayır cayır sizi güneş altında kaldığınızda haşlamıyor.

125 ml'lik bu ürün, sprey formda, ben bazen zorlanıyorum sprey formdaki ürünlerden çünkü iki eliniz de yağ olduğunda, kaydırmadan tepesine basıp püskürtmek zor olabiliyor. O kadar kusur da olsun önemli değil :)

Harika bir nemlendirme özelliği var.  Ve tabi ki çok güzel bronzlaştırıyor, böyle siyah kahverengi değil de hafiften bakır kahverengi oluyorsunuz :) Tam bronz yani :)
İşte bütün bu özelliklerinden dolayı bu güzelim ürünü Eylül-Ekim bitenlerinde göreceksiniz, zira bitirdim bu ürünü.

Fiyatı 89 TL diye hatırlıyorum, ikinci ürüne %30 indirim olduğundan biraz daha indirimle aldım. Ama evet tek eksi yanı pahalı olması!

Yine de tekrar alabileceğim bir güneş yağı oldu, kendisiyle tanıştığım için bu sene çok memnun oldum.

Sizin sevdiğiniz güneş yağları neler? Bana önümüzdeki sene için önerebileceğiniz bronzlaştırıcı yağlar var mı?

Yorumlarınızı bekliyorum!
Sevgiler :)


1 yorum:

  1. bunu ben de görmüştüm ama avene kullandığım için o bitmeden alamadım..

    YanıtlaSil