Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

1 Ekim 2015 Perşembe

L'occitane ǀ Hydra Vital Yüz Toniği ǀ Angelica (Melek Otu)


Bu kadar makyaj ürününden sonra araya br cilt bakım ürünü almanın zamanı geldi bence :)

L'occitane - Hydra Vital Tonik


Bu toniği ve L'occitane'ın bazılarını bloga yazdığım bazılarını yazmadığım diğer seyahat boy ürünlerini Haziran ayında L'occitane indiriminden satın almıştım. (Online alışveriş sitesinden) Bu seyahat boy 50 ml'lik melek otu içerikli tonik ise %50 indirimdeydi. Kesinlikle kullanırım ve seyahatlere direkt götürürüm diye sepetime atıvermiştim. Öyle de oldu ve işte şu an Alanya'dayım ve bu minnak toniğin dibine geldim, 2-3 güne bitecek kendisi :)

L'occitane'ın melek otu serisi gözenekleri sıkılaştırıp, cilde ihtiyacı olan nemi vererek daha ışıltılı bir görünüm vaat ediyor. Daha önce ben şurada yazısını yazdığım peelingini kullanmıştım. Ayrıca kendi sitesinden incelemek isterseniz linki şurada.

Toniği ise cildimi iyice temizledikten sonra bir parça pamuk üzerine döküp tüm yüzümü tampon hareketlerle silerek uyguladım. İlk başta cildim yandı gibi oldu ama sonra ikinci ve sonraki kullanımlarda yanma hissi olmadı. Kesinlikle gözlemlediğim şey, mağara gibi açık olan gözeneklerimin küçüldüğü idi! Gözenekler konusunda gerçekten işe yaradığını gözlemledim diyebilirim.


Bu 15 günlük tatilimde sabah akşam yüzüme güneş kremi sürmemden dolayı ben de sabah akşam yüzümü bir köpük temizleyici ile yıkayıp bu tonikle üzerinden iyice temizledim. 

Tonik sonrası hafiften yapış yapış bir his gelse de çok kısa bir süre sonra o hissin kaybolduğunu gözlemledim.

Daha da detaylı incelemek ve yorumlarını okumak isterseniz sizi kendi alışveriş sitesindeki şuradaki linke yönlendirmek istiyorum :)

Diğer L'occitane ürünleri gibi pahalı olsa da işini iyi yaptığı ve bitkisel içerikli olduğundan markayı ve ürünlerini seviyorum :) İndirimleri yakından takip etmek lazım!

Sevgiler...
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder