Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

1 Ekim 2015 Perşembe

NOTE ǀ Luminous Silk Compact Powder ǀ #07 Apricot ǀ Pudra İncelemesi

Günaydın !

İçimde bir sıkıntı ile uyandım bugün...Neden mi? Dönüşüme 4 gün kaldı!!!!
Pazar günü dönüyorum, bütün Türkiye kına yaksın...:( Herkes diyordu öfff ne biçim ne uzun tatil diye bitti işte >:-(

Neyse moralimi bozmayım...Hava da bulutlu zaten burda şu an(saat 10.19), İstanbul'da nasıl acaba?

Neyse ya...Ne diyordum? Güzel bir pudra var bugün blogta! :)

Note - Luminous Silk Compact Powder - Pudra

Bahsedeceğim rengi 07 Apricot. Bu pudrada cildin kurumasını önleyen Argan yağı bulunuyor. Pudranın iddiası ise kapatıcılık ve renk eşitliği sağlamak. Pudra aynı zamanda paraben içermiyor. Bu açıdan oldukça hoşuma gitti :)

Ürün 10 gram. Gramajı oldukça büyük, kabı ise genelde NOTE'un imza kaplarından olan siyah, hafif tombik ama sağlam kaplardan. 

 Pudranın rengini aşağıda görebilirsiniz. Bu renk benim doğal ten rengimden oldukça koyu. 

Peki ben bunu neden satın aldım?  Şu an oldukça bronz olduğumdan elimdeki hiçbir pudra ten renime uymuyor. Dolayısıyla elimde var olan Garnier BB krem (Medium) üzerine uygulayıp, cildimdeki güneş lekelerini kapatmak için bu tarz bir pudraya ihtiyaç duyuyordum.


Pudranın altındaki bölmeden uygulamaya yapacağınız ufak bir de sünger çıkıyor. Ancak ben bu süngeri kullanmıyorum, zira çok fazla kapatıcı bir sonuç verdiğinden tombul bir fırça ile bb kremimin üzerine şöyle bir geçiyorum, kapatıcılığı çok hafif azalsa da daha doğal bir görüüm elde ediyorum :)


Aşağıda parmak ucuma aldığım rengi görebilirsiniz, koluma uygulamadım, çünkü kollarım ağaç kabuğu renginde şu an pudra belli olmuyor :)

Aşağıda ise yüzümdeki etkisini görebilirsiniz :) 
Aşağıda pudra uygulanmamış tarafını koydum yüzümün, işte şu an pudrasız, sıfır makyajsız bu şekilde. Yüzde lekeler, çiller, burun kenarları hafif kızarık ve gözenekler bulunuyor malesef :(

Saçlarımın da kusuruna bakmayın lütfen, yazlık hali naparsınız :)

Aşağıda ise 07 Apricot rengini uyguladıktan sonraki hali var yüzümün. Bu kadar mı farkeder? Ediyor işte. Verdiği sonuca bayıldım. Pürüzsüz ve nispeten renk eşitliği sağlanmış gibi. Aşağıda pudra direk çıplan tene uygulanmıştır, altta bb krem falan yok, o yüzden zaten alnımdaki tam kapanmamış güneş lekelerini görebilirsiniz :) Ama genel olarak verdiği sonuçtan çok memnun kaldım.



Pudranın yapısı mükemmel, yumuşacık ve incecik, ilk başta istediğiniz kapatıcılığı alamazsanız üstüste geçerek istenen kapatıcılığı sağlıyorsunuz. Benim cildim karma, bende yağlanma yapmadı! 

Gerçekten adı üzerinde ipeksi bir kapatıcılık sağladı. Yaz vakitleri/yaz dönüşleri rengim açılana kadar kullanacağım pudrayı buldum diyebilirim :)

Fiyatı ise indirimsiz almıştım, sanırım 40 TL civarı idi.

Siz bu pudra hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sevgiler..
xoxo

2 yorum:

  1. kapatıcılık süpermiş hakikaten :-)) elimde çok pudra var yoksa alırdım direk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süper dimi :) Sezonluk pudra diye aldım ben de bunu :)

      Sil