Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

4 Ekim 2015 Pazar

Oriflame ǀ Sahara Bronze Kalem Far

Şimdi de hesaplı, uygun fiyatlı bir kalem far yazımızda :)

Oriflame - Sahara Bronze Kalem Far




Canım annemin Oriflame danışmanı olması sebebiyle her ay yeni çıkan katalogu şöyle bir karıştırıp sanki hiçbir şeyim yokmuş gibi "anneeea şunu da alır mısın?" diye aç gözlülük yapmama rağmen anneciğim beni hiçbir zaman kırmaz. İşte bu da o alır mısın dediğim ürünlerden.

Kalem farların en önemli özelliği pratik olmaları, aceleniz mi var?  sürün bunu pıt pıt parmaklarınızla dağıtın bitti gitti :) 

Bu kalem far asansörlü, çevrilerek açıldığı için ekstra bir kalem traşa ihtiyacınız kalmıyor! O yüzden daha da bir pratik. Rengini ise aşağıda görebilirsiniz, ışıltılı bir bej-bronz renkte ki bu tonlar benim zayıf noktam. Dayanamıyorum!

Işıltısı tam kıvamında ve dediğim gibi tam acele zamanların kurtarıcısı sür çık bir far.

Far bazıyla kullandığımdan, ne çizgilenme ne de topaklanma sorunu yaşadım. Kalıcılığı da çok iyi.

Aşağıda kavruk kolumun iç kısmındaki duruşunu görebilirsiniz. Biraz rengim açılsa eski rengime dönsem eminim daha çok belli olacaktır bu güzelim renk.


Göz kapağımın üzerinde de aşağıdaki gibi duruyor. Ne bir baz var ne kalem, direk sabah kalkıp sürdüğüm için gözümden uyku aktığı belli oluyordur herhalde eheheh :PP
Işıltısı çok yerinde, rengi çok hoş, yumuşak sürümlü, yağ gibi kayıyor ve çok kolay dağıtılıyor ;)


Bu kalem farların fiyatı 19.90 TL diye hatırlıyorum. Oriflame ürünlerini hem uygun fiyatlı hem de çok başarılı buluyorum.

Siz ne düşünüyorsunuz Oriflame ürünleri hakkında?
Beğendiniz mi bu kalem farı?

Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder