Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

23 Mart 2016 Çarşamba

Giorgio Armani | Lip Maestro | Intense Velvet Color | 500 - Likit Ruj İncelemesi

Tekrar merhaba :-D

Günün ikinci yazısı son dönemde çok popüler olan likit rujlar arasında biraz gölgede kalmış olan bir likit ruj :)

Giorgio Armani - Lip Maestro - 500




Çok güzel..Direk bu şekilde başlamak istemezdim ama kendisi hakkındaki net düşüncem budur. Çok güzel! Giorgio Armani - lip maestro likit rujlar, piyasaya sürüleli epey bir zaman oluyor aslında. Ama benim bu güzelliklerle tanışmam sanırım iki ay kadar öncesi, tam emin değilim.

Her ne kadar, Lip Maestro'lar likit mat ruj kategorisine girse de, açıkçası ben tam bir likit mat ruj olduğunu düşünmüyorum bu rujların. Neden mi? Çünkü...:)


Lip  Maestro'lar 6.5 ml gramaja sahip, kırmızı kapaklı ve kapak üzerinde Giorgio Armani baş harfleri işlenmiş logo bulunuyor. Oldukça şık bir ambalaj ancak siyah olmasını tercih ederdim :)  Benim bu seriden seçtiğim iki adet renk oldu biri 500 diğeri 501! Bu yazımın konusu ise 500 no'lu renk.

Aşağıda rengin kabından görünüşünü görebilirsiniz.

 Uçuk bir pembe/somon karışımı çok baharlık, çok doğal bir renk bu.


Şimdi tekrar yapısına geri dönelim. Bu likit rujun yapısı, tam olara mat değil, kalıcılığı orta karar ve dudağınızda o mesela MAC'lerin retro mat serisinin kuru görüntüsünü/kadife görüntüsünü yaratmıyor. Dudaklarınızda asla bir gerginlik hissetmiyorsunuz. Tamamen parlak bir ruj değil ancak, mat bir ruj da değil, belki saten bitişli diyebiliriz.

Sünger bir aplikatörü var, uygulama açısından kolaylık sağlıyor. Aşağıda rengin güzelliğine bakar mısınız? :)


Tamamen mat ruj severler için hayal kırıklığı olabilir ancak benim için yazının başında da belirttiğim gibi çok çok güzel ve kullanılası bir ruj. Dudağımda ruju sürdükten sonraki 1 saat içinde beliren o gerginlik ve kuruluk hissinden hiç hoşlanmıyorum açıkçası.

Rengin duruşunu aşağıda kolumun iç kısmında görebilirsiniz :)


Aşağıda ise dudaklarımdaki duruşu var. Özetlemek gerekirse, kalıcılığı orta karar, birşeyler yedikten sonra kesinlikle tazelemeniz gerekiyor. Dudakları kurutmuyor, aksine nemlendirip, yumuşatıyor. Ve bitişi saten bitişli, hafif parlak ve kadife gibi bir sonuç elde ediyorsunuz.


Giorgio Armani rujlar bazı Sevil mağazalarında, Sevil'in web sayfasında satılmakta. Ben aldığım zaman fiyatları 95 TL idi. Sevil'in ikinci ürüne %50 indirimiyle iki adet birden almıştım. Biri bu diğeri 501 no'lu rengiydi. Onu da önümüzdeki günlerde yazmayı planlıyorum!

Severek kullanıyorum ve tavsiye ederim :)

Sizin favori likit mat rujlarınız hangileri acaba? 

Yorum olarak bırakırsanız sevinirim :)

Görüşmek üzere...


2 yorum:

  1. Ay çok güzelmiş bunun rengi, bayıldım!!! Favori mat rujum var mı çok emin değilim; ama, the Balm'ın Committed'ı ile Anastasia'nın Pure Hollywood'uınu sevdiğimi söylemeliyim. Bu ara ise gözüm Pastel 20'de. Bir arkadaşımda gördüğümden beri hayallerimi süslüyor. Bakalım, ne zaman karşılaşacağız? Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel 20'yi ben şu ana kadar hiç görmedim. Şehir efsanesi gibi :)

      Sil