Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

24 Mart 2016 Perşembe

Max Factor | Creme Puff Blush | 10 Nude Mauve - Allık Incelemesi

Selam :)

Bugünkü yazımın konusu Hourglass allıklara dupe yani muadil olarak gösterilen Max Factor'un yakın zamanda çıkardığı allıklardan biri :)

Max Factor - Creme Puff Blush - 10 Nude Mauve

 


Hourglass allıkların ününü duymayan kalmadı herhalde. Bu kadar popülerlik doğal olarak da diğer markaları benzer tarzlarda ürün çıkarmaya itti. Max Factor'un bu creme puff allık serisinde sanırım 4 ya da 5 farklı renk var, benim seçtiğim renklerden biri, (renklerden biri diyorum çünkü evet iki tane aldım :/ - kahrolsun içimdeki kozmetik canavarı) 10 numaralı olan serinin en sade ve açık rengi olan Nude Mauve rengi.

Enteresan bir şekilde allıkların kabının üzerinde gramaj bilgisi göremedim. Açıldıktan sonra 36 ay içerisinde kullanılması gerekiyor. Kapları plastik, şık olmayan ancak hafif ve yolculuklarda rahatça taşınabilecek tarzda kaplar.


Nude Mauve rengini aşağıda görebilirsiniz. Bu renk özellikle Hourglass'ın Mood Exposure rengine muadil olarak gösteriliyor ki bence haklılarda! :) Ama bu başka bir yazının konusu olsun :)

Nude Mauve, son dönemlerde nude/kahverengimsi allıklara yöneldiğim için beni en çok cezbeden renk oldu.  Bu renklerde allık kullandığımda kontür ihtiyacı duymuyorum, daha pratik ve daha sofistike bir görünüm oluyor bence :)


Aşağıda direkt güneş ışığı altında Nude Mauve rengi bulunuyor. İçerisinde belli belirsiz ışıltılar var ancak bu ışıltılar yüzde asla gözükmüyor.

Allığın yapısı oldukça yumuşak ancak biraz fazlaca tozutma sorunu mevcut.  Pigmentasyonu oldukça iyi olsa da rengin kendisinden ötürü çok fazla "ben buradayım" diye bağımıyor.


Kalıcılığı oldukça iyi, zaten altına bir baz ve fondotenle uygulayınca kalıcılığı da oldukça tatmin edici oluyor.

Aşağıda bileğimin iç kısmındaki duruşunu görebilirsiniz. Çok çok açık ve içerisinde hafif kahverengilik barındıran bir allık bu. 

Aşağıda ise yüzüme uygulanmış halini görebilirsiniz. Bloga koymak için biraz fazla uyguladım. Gördüğünüz üzere, bu allığı kullandığınızda kontür ihtiyacı olmuyor. Tek ürünle hem allık hem kontür işlemini yapmış oluyorsunuz :)


Creme Puff allıklar, indirimsiz 65 TL civarına satılıyorlar. İndirim dönemlerinde kesinlikle alınası allıklar bunlar. Bu allığın da uygun fiyatı muadili bence Gosh - Rose Whisper allık! :)

Bu allıkları Watsons, Gratis, Boyner, Rossmann ve bir çok parfümeriden satın alabilirsiniz.

Siz bu allık serisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Güzel bir gün olsun!

Sevgiler :)
xoxo


2 yorum:

  1. Çok doğal durmuş beğendim ♥

    YanıtlaSil
  2. Gosh Rose Whisper'in hastasıyım. MF'in bu allıklarının yapısını nedense sevemedim ben, dağıtmak çok zor geldi (belki de bendeki rengiyle ilgiliydi, bilemiyorum). Ama renk pek ciciymiş, güle güle kullan!

    YanıtlaSil