Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

3 Temmuz 2016 Pazar

BECCA - AFTERGLOW | Aydınlatıcı & Allık Paleti

Günün ikinci yazısı ise ülkemizde malesef bulunamayan bir markanın ürünü olacak :/

BECCA - Afterglow Palet


BECCA, özellikle aydınlatıcılarıyla blogger ve vlogger dünyasını sallamaya devam ederken, Jaclyn Hill ile iş birliği ile çıkardığı aydınlatıcı paleti ve bu yazının konusu olan AFTERGLOW paleti de oldukça konuşulan paletlerinden :)

Afterglow, içerisinde 3 adet 1.4 gramlık aydınlatıcı ile 2 adet 1.6 gramlık allık barındıran bir aydınlatıcı&allık paleti.

Açıkçası ben bu paleti o meşhur Moonstone aydınlatıcıyı merak ettiğim için satın aldım! En  azından yanındakileri de denemiş olurum diye düşündüm :)

Ambalajı çok şık, koyu renk rose gold/kahve karışımı metalik bir renkte.

 İçerdiği ürünlerin gramajları oldukça az ancak bence bu bir tanışma paleti. BECCA ürünlerini daha önce benim gibi kullanmayanlar ve özellikle benim gibi Moonstone aydınlatıcısını merak edenler varsa bu palet çok iyi bir tanışma paleti olacaktır :)



Ürünlerin gramajları itibariyle adeta bir seyahat boy diyebilirim. Aşağıda elimdeki duruşunu görebilirsiniz. Seyahatlerde yanınızda rahatça taşıyabileceğiniz bir palet. Ancak, ben hayatta bunu seyahate götürmem zira bana kargolandığından Moonstone aydınlatıcısının kırıldığını görüp çok üzülmüştüm. Neyseki sonra orjinaliburda Instagram hesabının sahibi Neriman hanım yenisiyle değiştirdi :) Kendisine tekrar teşekkür edeirm buradan :)


Aşağıda paletin açılmış halini görebilirsiniz! oldukça kompakt bir palet, içerisinde aynası olmasını da çok sevdim :)
Renkler ise aşağıda görüldüğü gibi tam net çıkmış renkler :) Şimdiden Moonstone aydınlatıcı ve Wild Honey benim favorim diyebilirim :)



Renkleri ikişerli ikişerli inceleyelim:)

Öncelikle,

Moonstone: zaten duymayan kalmamıştır sanırım BECCA'nin en ünlü aydınlatıcısı sanırım. İncecik, yüze aında doğal sağlıklı bir ışıltı veren muhteşem bir aydınlatıcı kendisi. Ne çok sarı ne de çok inci beyazı tonu tam kıvamında ve bence yakışmayacak bir ten rengiyoktur bu ürünün! 

Rosegold: Bu da özellikle bronz tenlere oldukça yakışacağını düşündüğüm bir aydınlatıcı. Ben allık olarak kullanabilir miyim acaba diye denedim biraz fazla parlak durdu. O yüzden yaz dönüşü bol bol aydınlatıcı niyetine uygulayacağım. Ayrıca far olarak da çok güzel duruyor :)


Topaz: İşte bu aydınlatıcı bence en muhteşem fara taş çıkartır. Göz kapaklarında öyle harika duruyor ki...Yalan söylemeyim, aydınlatıcı olarak yüzüme denemedim, zira o şekilde hayal edemiyorum. Bence far bu evet far..Far...

Wild Honey: Zaten nude/kahvemsi tonlarda tüm allıklara hayır diyemezken bu paletin de piyangosu benim için bu oldu. Elmacık kemiklerimin hafif altına uyguladığımda hem kontur hem allık işini aradan çıkartmış oluyorum. Müthiş pratik ve çok güzel bir renk bence. Her rujla da uyum sağlıyor ;)


Ve aşağıda yine Wild Honey var solda, onun yanındaki ise Flowerchild isimli, pembemsi şeftali tatlı bir allık :) Tam baharlık/yazlık. Cilde anında sağlıklı bir göüntü sağlayan harika bir renk! :)


Aşağıda tüm renklerin swatchlarını görebilirsiniz. Pigmentasyonlar, kalıcılıklar harika. Tozutma neredeyse yok gibi.

Favorilerim ise Moonstone ve Wild Honey oldu benim. Umarım yakın bir zamanda BECCA ülkemizde satılmaya başlanır. Zira oldukça alıcısı olacaktır :) Ben Instagram'da OrjinaliBurda hesabından satın aldım. Fiyatı 165 TL idi. 

Moonstone ve Wild Honey renklerinin tam boylarını ilerleyen zamanlarda satın alabilirim :)

Bakalım!.

Çok güzel bir gün olsun :)

Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder