Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

7 Temmuz 2016 Perşembe

Burberry | Lip Mist | Copper #202 - Ruj Incelemesi

Günaydınnn :)

Bugün bayramın son günü ve evet yavaş yavaş o upuzun bayram tatilinin sonuna yaklaşıyoruz :( Ben de Salı sabahı uçağa binip direkt olarak işe geçeceğim. Travmaların en büyüğü olacak artık, neyse!

Esas uzun tatilimi kısmetse Eylül'de planlıyorum, bakalım :)

Bugün size varla yok arası, dudakları oldukça nemli tutan çok güzel bir rujdan bahsedeceğim.

Burberry Beauty - Lip Mist - Copper 



Burberry Lip Mist serisinden bir rujum daha vardı, onun da yazısı şurada. Bu seri dudakları harika nemlendiren. çok fazla renk vermeyen lip balmdan hallice bir ruj serisi. Aslında "bu tarz rujlar satın almayacağım" artık desem de, opak bir görünüm istemediğimde, hangi allığa hangi ruju sürsem diye durup düşünmek istemediğimde elim bu tarz rujlara gidiyor hep.


Yazımızın konusu olan bu ruj da klasik Burberry kaplarında, Burberry'nin klasik desenini barındırıyor üzerinde. Lip Mist serisi dudaklara canlı, taze ve nemli/ıslak bir hava vermeyi vaat ettiğinden kabının da dışı parlak renkte mesela şurada ve şurada yazılarını yazdığım Pink Amber ve Redwood isimli Velvet bitişli rujların ambalajları kendileri gibi mat :) 



Ürün, 3.5 gram ve klasik bir ruj gramajında. Aşağıda rujun rengini görebilirsiniz. Adının "Copper" olmasından mütevellit nude/doğal bir ton. :) Ve tam tamına bir "sür çık" ruju. Bu rujların en sevdiğim yanlarından biri de rujun üzerinde kabında bulunan desenenin aynısının olması. Oldukça şık bir hava katıyor gerçekten! :)



Sanırım en sevdiğim makyaj malzemesi benim rujum. Ancak düşünüyorum da en sık kullandığım değil, zira tazelemeye çok üşeniyorum ya da gün içerisinde unutuyorum, aklıma gelmiyor :/


Aşağıda bileğimin iç kısmındaki duruşunu görebilirsiniz. Çok çok hafif, çok saydam bir toprak tonu!


Aşağıda ise dudaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz. Benim dudaklarım zaten oldukça pigmentli olduğundan, rujun rengi ortaya çıkmıyor. Ancak, oldukça nemli, bakımlı ve daha dolgun gözüken dudaklara sahip oluyorum!



Kesinlikle alınır dediğim rujlardan asla değil, ancak ben elimin altında böyle birkaç tane joker ruj tutmayı çok seviyorum. Bu da onlardan biri benim için :)

Burberry rujların ben satın aldığımda fiyatları 67 TL idi ki highend skalasındaki rujlar için bence oldukça iyi bir rakamdı. Sanırım son zamlardan sonra 83 TL'ye kadar çıktı fiyatları. Çok emin değilim. Burberry Beauty rujları ara sıra Boyner Online'dan, İstinye Park Boyner'den, Nişantaşı Burberry mağazasından satın alabilirsiniz :)

Herkese mutlu huzurlu mis gibi bir gün dilerim :)
Sevgiler...
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder