Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

5 Temmuz 2016 Salı

Chanel - Camélia de Plumes | Highlighting Powder - Aydınlatıcı Pudra

Herkese iyi bayramlar! :)

Bugün sınırlı bir üretimle gelen şu an satışta olmayan ancak blog arşivimde bulunması açısından yazısını yazmak istediğim bir aydınlatıcı var :)

Chanel - Camelia de Plumes Highlighting Powder



Sanırım bu aydınlatıcı 2015 yılının başında piyasaya sürülmüştü ben de Şubat gibi satın almıştım. Neredeyse 1.5 yıl olmuş :s Ancak yazabiliyorum :(

Chanel, şurada yazdığım Camelia koleksiyonuyla bizi kalbimizin orta yerinden vurdu diyebilirim. Zira gerek allığı, gerek bu aydınlatıcısı gerekse bronzerı ile çok iyi iş çıkarmış!



Camelia de Plumes, yine diğer Chanel ürünler gibi lastikli kadife bir kese ile geliyor.

Kesenin içerisinden klasik Chanel ambalajlarında aydınlatıcı ve bence oldukça kullanışlı bir de fırça çıkıyor! :)



Ürün 8 gr. Bitirmek çok kolay olmayacaktır ancak gramajı yerine zaten müthiş bir desene sahip olduğu için benim gibi kıyamadığınız için de kullanamayabilirsiniz :P Tam seyretmelik bir aydınlatıcı:)


Kabını açtığınız zaman içinde, aydınlatıcıyı koruyan siyah plastik bir kapak kısmı görüyorsunuz. İşte bu kapak kısmı bana direk Star Wars'tan hayatımın Sith Lordunu, Darth Vader'ı hatırlatıyor. Ne alaka bilmiyorum, ama bu ambalajı ne zaman açsam gözümün önüne Darth Vader geliyor yapacak birşey yok :))

Diğer allıklarda olduğu gibi bu ürünün de iç kısmında bir ayna var. Bu da dışardaysanız eğer size uygulama kolaylığı sağlıyor.


Şimdi aşağıdaki fotoğrafta, bu güzelliğin desenine şöyle bir göz atalım! :) Hiçbirimizin aslında bir aydınlatıcıya daha ihtiyacı yok, bundan çok çok eminim. Ancak, öyle bir desen yapıyorlar ki insan aşık oluyor. İşte ben de bu yüzden aşağıdaki güzelliğie kayıtsız kalamayıp koleksiyonuma kattım kendisini :))


Camelia aydınlatıcı, inci/beyaz/gümüş tonlarında! Ben sarı alt tonlu aydınlatıcılardansa inci beyazı/gümüş olanları tercih ediyorum sanki daha doğal duruyorlarmış gibi geliyor bana. Üstelik sarı alt tonlu olmama rağmen...


Yapısı oldukça yumuşak bu aydınlatıcının ve pigmentasyonu harika. Kesinlikle tozutmuyor. Aşağıda parmağımın ucuna aldığım (bir kere dokundurduğum) ürünü görebilirsiniz.

Aşağıda ise kolumun iç kısmında duruşu bulunuyor. Kalıcılığı oldukça iyi, yüzünüze uyguladığınızda da kesinlikle dağılmıyor, sim sim durmuyor. Elinizi hafif tutmazsanız da yüzünüzde kesinlikle sim boca edilmiş bir görüntü olmayacaktır. O kadar doğal duruyor.

Aşağıda eğer görebilirseniz :) elmacık kemiğimin üzerinde hafifçe uygulanmış hali var. Evet fondotensiz bb kremsiz pudrasız cart diye çıplak tene sürdüm. Orda bile sırıtmadı :)


Aşağıda ise zamanında instagrama koyduğum bir kolajla yazımı bitirmek istiyorum. Fiyatı sanırım 210 TL civarında idi bu ürünün. Kesinlikle alınması gerek(irdi) demiyorum, zaten hangi ürün alınması gerek ki? Ancak siz de benim gibi böyle beğendiğiniz desenleri koleksiyonunuza katmadan rahat edemiyor, rüyalarınıza giriyorsa,beğendiğiniz desenleri alın efendim! :) Üzülmezsiniz, ürünün tek eksisi fiyatı bence bu arada. Ama Chanel'in genel fiyatları itibariyle diğer ürünlerinden çok da yukarda değil.


Yazıma burada son verirken, herkesin Şeker Bayramı'nı tekrar kutlar, sağlıklı, mutlu ve huzurlu nice bayramlar dilerim! :)

Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder