Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

3 Temmuz 2016 Pazar

Chanel - Terrana Oje

Günaydın!

Cuma akşamı bayram tatili vesilesiyle İstanbul'dan korka korka uçağa binip Alanya'ya annemle kardeşimin yanına geldim. İnsanın kendi ülkesinde uçağa bile korkarak binmesine neden olanlar utansın!

Neyse bu başka bir konu. Bloga yazmayalı 1.5 ay olmuş, aklımın sürekli bir köşesinde olup ancak sabahtan akşama kadar boğulurcasına çalışan kapitalist düzenin kölesi olan ben kesinlikle bir vakit bulamıyor ve çok üzülüyorum aslında. Zira burası benim için küçük bir kaçamak, eğlence rutin giden hayatımın içinde. Renklerle oynamak vs. Bunlar biraz da aslında hepimizin oyuncakları gibi geliyor bana :)

Akşamları da resmen pestilim çıktığı için değil cümle kuracak herhangi bir tuşa basacak halim olmuyor. İşte bu 10 gün içerisinde ben de elimden geldiğince sizinle birikmiş yazılarımı paylaşacağım. :) Umarım hoşunuza gider.

Bu yazıda aslında biraz son bahara yakışan bir ojemiz mevzubahis olsa da içerdiği ışıltılar sebebiyle bence yaza da uygun olacaktır kendisi :)

Chanel - Terrana - 697


Bu oje sınırlı üretim bir oje ancak yakın zamanda SEVİL'in internet sayfasında hala stoklardaydı. Ben fiyat politikası yüzünden Chanel'den uzak duruyordum uzun süredir ancak çok içime sinen bir renk olunca dayanamayıp alıyorum meela bunun gibi :)

Terrana, koyu kahve ve metalik/gümüş ışıltılara sahip çok çok güzel metalik bir oje.
Aşağıda tırnaklarımdaki 4 günlük halini görüyorsunuz. Oldukça da kalıcı.



Mesela şimdi de yeni koleksiyondan müthiş ışıltılı bir yeşil renk mevcut aklım onda. Aklımı başka yönlere kaydırmaya çalışıyorum ama resmen yiyor beni :)

Aşağıda 4 günlük ojeleri tekrar görebilirsiniz. Tırnaklarım ve kenarları için kusura bakmayın lütfen. Ben 36 yaşına gelmiş ve hayatında manikür yaptırmamış biriyim. Artık da yaptırmam sanırım, krem falan idare ediyorum :)



Chanel ojelerin, fırçalarının tipi hiç değişmiyor. İnce fırça yapısına sahipler. Bu ojede de bu kaide bozulmamış. Ojenin yapısı, ne çok akışkan ne de çok katı. Sürümü rahat ve çizgilenme yapmıyor. Kuruma hızı da oldukça iyi!


Bu ojeyle ilgili söyleyebileceğim tek eksi tabi ki fiyatı 98 TL bir ojeye istenir mi hiç ? :(

Aşağıda Instagram'a yüklediğim bir kolajla bu yazıyı bitiriyorum!

Chanel ojeleri, Douglas, Sephora ve Sevil mağazalarından satın alabilirsiniz.

Güzel bir Pazar günü olsun:)



Sevgiler :)
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder