Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

8 Temmuz 2016 Cuma

Hızlı Manikür Gereçleri

Günaydın!

Bugün sizlere manikür daha doğrusu oje sürme aşamalarımdan bahsetmek istiyorum :)

O sebepten de elimin altında sürekli olan, sadece ojenin değiştiği ancak diğer elemanların sabit kaldığı (markaları değişebiliyor ara sıra) bazı hızlı manikür yardımcılarından bahsetmek istiyorum.




Ben bu yaşıma (36) kadar hiç manikür yaptırmadım ve tırnak etlerimi kesmedim. Dolayısıyla tırnak etlerim çok sert değil en fazla arada bir peeling yapıyorum ve tırnak etlerimi güzelce ovuşturup ellerimi yıkadıktan sonra bir krem sürmekle yetiniyorum.

Genelde haftanın 2 günü oje sürüyorum. Bu seanslar Pazar ve Çarşamba/Perşembe oluyor. Yorgunluğuma, üşengeçliğime/tembelliğime bağlı olarak :)  Ve oje sürerken oje ile birlikte yanında 4 yardımcı daha oluyor. Şimdi onlardan bahsedelim :)

Haftanın 7 günü de malesef ojeyi çok sevdiğimden ojesiz gezmiyorum. Dolayısıla tırnaklar hava almıyor, sararabiliyor.  Ve hatta sararıyor. Bu yüzden mutlaka bir "koruyucu base coat" kullanıyorum. Şu an fotoğraflarda gözüken Essence - Protecting Base Coat. Sanırım 2-3 tane kullandım bundan, uygun fiyatlı ve işini iyi yapan bir koruyucu. Şu an elimde Nails Inc Superfood Base Coat bulunuyor.


Base Coat sonrası ise tabi ki sürekli değişen Oje oluyor. Fotoğrafta, Chanel'in çok sevdiğim ojesi Graphite var...

Oje sonrasında ojelerin dayanıklılığını arttırmak/parlaklığı arttırmak için bir top coat kullanıyorum. Bu da genelde değişen ürünlerden oluşuyor. Her ne kadar fotoğrafta Revlon'un Colorstay Gel Envy top coat u olsa da şu an elimde yine Nails Inc'den 45 sc Caviar Top Coat var. Aslında top coatları sadece ojenin dayanaklılığını arttırmak için değil ojelerin çabuk kuruması için de kullanıyorum. Mesela bu elimdeki Nails Inc 45 sc Caviar Top Coat bu işe de yarıyor :)
 Bu arada Revlon'dan çok memnun kalmıştım ve nispeten uygun fiyatlı diyebilirim!

En son adımdan bir önceki ise damlalıklı oje kurutucu Essence markasından. İşte bu hiç değişmiyor. Bu kullandığım sanırım 4 veya 5. şişe. Siz de benim gibi oje kuruma süresini kısaltmak istiyorsanız ve fırçalı oje kurutucularla ojenizi bozmaktan korkuyorsanız böyle damlalıklı oje kurutuculara bir şans verin derim, çok pratikler :)

Son adımda ise Sephora Instant nail & cuticle care yağ bakımı var.  İçerisinde kamelya yağı bulunan süngerli bir aparat var bunun sayesinde tırnak etleriniz yumuşuyor ve nemli kalıyor :) Parmaklarımı tek tek 1er dakika olacak şekilde içine daldırıyorum :))

Benim manikür için yani oje sürmek için uyguladığım adımlar bu şekilde, haftada 1 kere de banyo sonrası tırnak kesme ve törpüleme işlemim var ama sonrasında adımlar yine bu şekilde oluyor :)

Totalde hepsi sanırım 30 dakika mı alıyor:)

Sizin oje sürme rutininiz nasıl acaba?
Sevgiler
xoxo

1 yorum: