Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

9 Temmuz 2016 Cumartesi

Makyaj Sabitleme Spreyleri | Bölüm 1

Günaydın! :)

Cayır cayır yanan bir Alanya sabahından herkese merhaba :)

Evet bayram tatili bitti, Pazartesi bir çoğumuz işbaşı yapacağız, bense 1 güncük daha uzatıp Salı günü işe gideceğim. Bu demek oluyor ki kaldı bugün dahil 3 gün :( Oturup ağlayasım var.  Neyse hüzünleri bir kenara bırakalım.

Bugün denediklerimden iki tanesi yazımızın konusu. 

Make Up For Ever - Mist & Fix
MAC - Fix+

MUFE benim Sephora'da gezinirken kasaya yöneldiğimde seyahat boy ürünlerin arasında görüp deneme amaçlı sepete attığım bir üründü. Boyutu 30 ml. Tam seyahatlere götürmelik, çantaya atmalık çok pratik. Fiyatı ben aldığımda 28 TL idi.

Yoğun yapılı fondotenler kullanmamaya çalışsam da, kullanırsam da eğer T bölgeme fazla pudra geçmemeye çalışıyorum. Aşırı kat kat bir görüntü olmasın ve cakey durmasın diye. Ancak sabahın kör saatinde makyaj yaptığımda bazen elimin ayarı kaçıyor ve un kurabiyesine (:P) dönebiliyorum. Bunun önüne geçmek için de makyaj sabitleme spreyleri kullanıyorum.

MUFE, hem bu un kurabiyesi görüntünün önüne geçiyor hem de, yüzmü yağlandırmıyor ki sabitleme spreylerinin benim için en önemli işlevi bu. Kesinlikle yağlandırmamalı. Kullandığım süre zarfında çok memnun kaldım. Zaten hemen bitti. Hem cildimi yağlandırmadı hem de makyajımı çok doğal ve sabit tuttu.

Ama işte kozmetik canavarı ruhum, merakına yenik düşüp, bloglarda vloglarda çok övülen MAC-Fix+ ı da denemek istedi :)) MUFE'den sonra onu denedim.

MAC Fix+, kesinlikle makyajı müthiş sabitliyor. O konuda hemfikirim ancak cildimi fazlasıyla yağlandırdı, sanırım Fix+ daha kuru ciltlilere uygun bir ürün. Çünkü nemlendirme özelliği oldukça fazla bana biraz ağır geldi.

Ben genelde bu ürünü serinlemek için makyajsız cildime sıkarak kullanıyorum. Bitince tekrar almayacağım. Fiyatı da sanırım 80 TL civarı, çok emin değilim. MAC - Online sayfasından kontrol edebilirsiniz :)

Bu yazı elimdeki makyaj sabitleme spreylerinin ilk bölümü idi. 2 tane daha deneyimledim onlardan da bahsedeceğim ancak şu ana kadar denediklerim arasında bu yarışmanın galibi bence MUFE olur :)

Hepsi bitince, MUFE'nin tam boyunu alacağım.

Sizin sevdiğiniz makyaj sabitleme spreyleri var mı?
Önerilere, tavsiyelere ve de uygun fiyatlılara açığım! :)

Sevgiler
xoxo

1 yorum:

  1. Henüz benim makyajımı sabitleyebilen bir sprey çıkmadı karşıma, ki cildim kuru, ilginç değil mi? Ama bu yaz Bioderma Eau de Soin'ı keşfettim. Güya nemlendirici SPF'li su ama makyajı da süpper sabitliyor! Her şey bir arada! Aklında olsun, sevgiler!

    YanıtlaSil