Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

8 Temmuz 2016 Cuma

Mini MAC Alışverişi

Tekrar merhaba!

Günün ikinci yazısı yazılmayı bir süredir bekleyen bir alışveriş yazısı! :)

MAC Online satış yapmaya başlayınca aslında biz kozmetik sevdalıları için çok da iyi olmadı. Açıkçası canım sıkılsa bile ben şöyle bi açıp bakıyorum ne varmış diye :)

İşte yine öyle canımın sıkıldığı zamanlardan birinde yaptığım küçük bir alışveriş!




MAC'in sanırım bu senenin başlarında çıkardığı (Şubat veya Mart sanırım),  Faerie Whispers Koleksiyonundan toprak/nude tonlu bir allık beğenmiştim! Cheek Pollen, kahverengimsi/toprak tonlu bir allık, açık tenliyseniz benim gibi kontur için bile kullanılabilir :) Ve satın aldığım diğer iki ürün ise 4lü MAC far paletim için almayı kafama koyduğum Sable ve All That Glitters oldu :) Öncesinde Antique ve Swiss Chocolate almıştım bu ikisiyle dörtlü far paletimi de tamamlamış oldum :)


Alışverişi son adımında Strobe Cream seyahat boy hediye ediliyordu açıkçası Haziran/Temmuz ayında en ayıla bayıla kullandığım ürün oldu, yoğun kıvamlı fondoten ve bb kremlerinizin yapısını akışkan hale getirmek, mat bitişleri hafif aydınlık hale getirmek için harika bir ürün bu!

Bu deneme boyu 6 ml de oldukça uzun süre gidiyor aslında :)

MAC'den yaptığım alışverişlerimden (biri!) bu şekildeydi..

Siz neler aldınız son zamanlarda MAC'ten? 

Sevgiler
xoxo

1 yorum:

  1. İki far da harika! Bu allığı ben de beğenmiştim doğrusu, güle güle kullan! Ben en son rose-gold sevdamın sonucu olarak Expensive Pink farı aldım MAC'ten :)

    YanıtlaSil