Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

9 Temmuz 2016 Cumartesi

Yves Rocher | Bleu Pensée | Oje Incelemesi

Herkese merhaba!

Alanya şu an 45 C falan, saat 16.30'dan sonra sahile iniyorum zira ne sıcaktan ne de güneşten durulmuyor. Hele benim gibi çok fazla bene sahipseniz daha da tehlikeli. Ben de blogumla ilgilenmeyi tercih ediyorum bu vakitlerde :)

Yves Rocher kozmetik ürün gamına bir de ojelerini ekledi yakın zamanda. Bu ojelerden özellikle "çağla yeşili" olanı bir süre yok sattı. Bu oje serisi fiyatına göre oldukça kalıcı, parlak ve çok emin olmamakla birlikte temiz içerikli. Diğer high end ojelere göre de nispeten uygun fiyatlı, yanlış hatırlamıyorsam 12 TL civarı idi. Dolayısıyla Yves Rocher ojeleri epey sevildi!

Bugün bahsedeceğimiz rengi ise yine aslında benim sonbahar-kış aylarında tırnaklarımdan çıkarmadığım bir renk, siyaha çalan bir lacivert rengi :)

Yves Rocher - Bleu Pensée (63 numara)




Aslında, çok da fazla anlatılcak birşey yok. En başta söyledim bir çoğunu :) İnce uzun, silindirik bir şişede sunulmuş Yves Rocher ojeleri, fazla yer kaplamıyor. Ürün, 5 ml. Çok fazla sayılmaz mesela Chanel ojeler 13 ml. 

Fırçası yassı ve geniş, tek seferde rahatça ojeyi uygulayabilmenizi sağlıyor. Elimde Yves Rocher ojelerden sanırım 4-5 adet var. Ve hepsinden ayrı ayrı çok memnun kaldım. Gerek kalıcılıkları, gerek parlaklıkları gerekse de kolay sürümü olsun çok sevdim  ben :)

Aşağıda Bleu Pensee'nin tırnaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz. Üstelik aşağıdaki fotoğrafta sanırım ojeler 3 günlük! İlk sürüldüğünde daha da parlak duruyorlar tabi :)


Sizin en sevdiğiniz Yves Rocher oje hangisi? Favoriniz var mı? Ya da daha önce Yves Rocher oje denediniz mi? Bana yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim :)

Herkese güzel bir gün dilerim...
Sevgiler
xoxo


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder