Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

20 Eylül 2016 Salı

Blotterazzi | by Beauty Blender

Herkese merhaba! :)

Tatilden dönenlerin ahı mı tuttu nedir bugün gözlerimde bir yanma, hafif uyku hali ve biraz kırgınlık var. Zaten sabah Alanya'da hava felaket kapalı ve iç sıkıcıydı şimdi biraz güneş çıktı.

Öğleden sonra biraz daha güç toplayabilirsem sahile ineceğim. Bu arada hazır fırsatım varken durmayım dedim, bloguma yazılar hazırlayım! :)

Bugünkü yazı konusu karma ve yağlı ciltilerin çok seveceği bir ürün :)

Blotterazzi!



Blotterazzi, makyaj yaptıktan sonra cildimiz yağlanıp parladığında kullandığımız yağ emici kağıtların sünger formunda ve yıkanıp tekrardan kullanılabilir olanı :) 

Beauty Blender makyaj süngerinden esinlenilmiş yumurta şeklinde formu var bu yağ emici süngerlerin de. Kabı içerisinden yıkandıktan sonra tekrar kullanılabilir olmak üzere iki adet sünger çıkıyor :) Renkleri de pembe, oldukça sevimli bir ürün.




Süngerlerin geniş alanları ile yüzün yanak alın gibi bölgelerinden fazla yağın emilmesi düşünülmüş, süngerlerin sivri kısımları ise yüzün daha ince bölgeleri, girintili kısımları için tasarlanmış. 

Kabının iç kısmında bir adet ayna var ki ben ayna olayını çok sevdim. Zira ofiste masamda hep bir ayna duruyor. O ayna ile bunu yer değiştirdim. Hem aynaya bakıyorum hem de yüzümün yağlandığını veya parladığını gördüğüm an bu süngerlerle müdahale ediyorum!



İki süngeri ayıran plastik bir kağıt var. Üzerinde beni atma! yazıyor :) Beni atma! Sakla! :) Sanırım kirli süngeri temizinden ayırmak amaçlı yapılmış.

Yağı kesinlikle makyajı bozmadan aldığını ve parlamayı yok ettiğini söyleyebilirim. Benim çantamın demirbaşı olduğu için çok mutluyum!

Watsons'larda ve Beauty Blender'ın kendi sitesinde bulabilirsiniz. Günce fiyatı: 54.90 TL. Evet biraz pahalı ancak oldukça işlevsel ve tekrar tekrar kullanılabilmesi sebebiyle bir süre sonra ben parasına değdiğini düşünüyorum :)

Sevgiler
xoxo

4 yorum:

  1. Ya bu süngerin bu kadar güzel olduğunu fark etmemişim, ben sıradan yağ emici kağıt sanıyorum! Kutusu vs de çok işlevselmiş! Keşke beauty blender'ın da çantası olsa! Aslında var da galiba Türkiye'de yok... siteye bir bakayım. Benim cildim kuru ama T bölgem yağlanmaya meyil gösteriyor arada. İndirim dönemini takip edeyim ve yakalarsam kapayım o zaman. Güle güle kullan!
    NOT: BB fiyatları ilk başta insana pahalı gelse de bence kalite ve kullanım süresi ile ucuz muadillerine göre daha ekonomik diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Bence de uzun süre parasını çıkaran ürünlerden...

      Sil
  2. ben de bunun muadilini aldım true spirit markasından..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç görmemiştim :) Güle güle kullanın!

      Sil