Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

21 Eylül 2016 Çarşamba

Essie | Meet me at Sunset Oje

Günaydın!

Dün benim için kabus gibi bir gündü açıkçası, burada yani Alanya'da bütün gün hava kapalı ve yağmurluydu. Bugün de dün sanki hiçbir şey olmamış gibi gayet günlük güneşlik. Bayram tatili ve yıllık iznimi birleştirip totalde 15 günlük tatilimin 12. günündeyim. Zaman inanılmaz hızlı geçiyor. Tek tesellim buradan hemen eve gittiğimde ertesi gün işe değil Yunanistan'a gidecek olmam :-D

Neyse, Alanya'daki bu uzun tatilim için yanımda 3 adet cıvıl cıvıl oje getirmiştim. İlk sürdüğüm bu oldu. Harika bir turuncu! :)

Essie - Meet me at Sunset


Essie ojeler, içerisinde zararlı kimyasalları barındırmayan ve inanılmaz renk çeşitliliğine sahip ojeler ki ben Türkiye'den çekilmeden önce bir sürü rengini toparlamıştım! Şimdi de her yurtdışına çıktığımda bir iki alıyorum. Mesela wicked isimli ojesini yedekleyeceğim çünkü yarıladım!

Aşağıda Meet me at Sunset'in rengini tırnaklarımda görebilirsiniz. Fotoğraflarda iki kat sürülmüş halini görüyorsunuz :) Çok güzel, cıvıl cıvıl bir turuncu gerçekten:)




Tırnaklarımın kusuruna bakmayın lütfen, yaz vakti daimi olarak denizde olduğum için ellerim sürekli kuruyor ve krem yetiştiremiyorum malesef.

Essie fırçalar geniş fırça şekline sahip, tırnağı tek seferde kaplıyor. Bu ojenin de ayrıca yapısı çok akışkan, kesinlikle bir pürüz ve dalgalanma olmuyor.  Sürümü çok kolay..Ayrıca inanılmaz kalıcı ojeler ve genelde Essie'nin tüm ojeleri oldukça kalıcı:)


Essie ojeler halen Antalya Havalimanı İç Hatlarda kıyıda köşede kalmış bir şekilde satılıyor. Tanesi 39 TL'den. Eğer yolunuz düşerse bakabilirsiniz. Veya yurtdışına çıkarsanız ya da bir yakınınız çıkarsa sipariş edebilirsiniz :)

Yine bir instagram kolajıyla yazımı bitiriyor ve bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın diyorum:)

2 yorum:

  1. Essieeee... açaydım kollarımı gitme diyeydiiim!!!! Neyse ki bende de epeyce geniş bir Essie koleksiyonu var da onlarla avunuyorum :)) Yalnız Antalya Havaalanı'nda satılıyor olduğunu duyunca yıkıldım şu an; çocukların peşinde koştururken göremediysem demek :D Neyse artık, yurt dışı seyahatlerde bakacağız ^_^ Bunun rengi de bir harikaymış, güle güle kullan! Sevgiler :)
    NOT: Wicked'i Essie gitmeden tırıs tırıs aramış, bulamamıştım. Sole Mate aldım sonra, o da çok acayip şahane bir renkmiş! Ama Wicked hala aklımda!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya canım görmemen normal, çünkü bir ara sepet içindeydi sonra kaldırmışlar kıyıya köşeye. Tek tük kalmış ben de yeni aldım bu turuncuyu mesela ordan. Ama tabi biraz daha pahalı satıyorlar :/ Wicked gerçekten harikulade bir renk sanırım zaten Essie'nin ödüllü rengi :) Bulursan kaçırma :)

      Sil