Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

1 Eylül 2016 Perşembe

Gri Göz Makyajı | EOTD


Bugünün ikinci yazısında, arada sırada kafama estiğinde yaptığım bir göz makyajında bahsetmek istedim.

Gri göz makyajı :)


Biliyorum hepimiz toprak tonlarına, doğal tonlara, kahverengilere gidiyoruz göz makyajı dediğimizde ben de öyleyim hatta Ancak ben üniversitedeyken sürekli ama sürekli gri/füme göz makyajı yapardım. Yukarıdaki gibi ve nude bir ruj kullanırdım ya da uçuk pembe. Yukarıdaki makyajım, üniversite 3. sınıfıma bir anma olsun diye yakın zamanda yapıp Instagram'da paylaştığım göz makyajıydı. Peki makyajda neler kullandım? Onlara bakalım!

1. Too Faced - Lemon Drop Far bazı Yazısı için şuraya tıklayabilirsiniz.
2. Nars Dual Intensity far paleti (Açık ışıltılı gri tüm göz kapağına, koyu gri dış göşelere ve mümkün olduğunca dağıtarak, Yazısı şurada
3. Essence asasnsörlü siyah göz kalemi kirpik diplerine hem alt iç hem dış üst olmak üzere
4. Oriflame - adını bilmediğim anneciğimin verdiği siyah maskara
5. Göz altları: Urban Decay kapatıcı - fair rengi! :)

İşte bu kadar. Üniversite hayatım bu göz makyajıyla geçti benim, umarım beğenirsiniz ben ara sıra yapınca ne kadar sevdiğimi hatırlıyorum bu makyajı :)

Not: Kaşlarımın şekilsizliğini lütfen görmezden geliniz..:P

Herkese güzel bir gün dilerim!

Sevgiler
xoxo

2 yorum:

  1. O kadar uzun süredir gri far kullanmıyorum ki... gerçi en son XP Smoky paleti aldığımda grileri de kullanarak makyaj yapmıştım. Bak görünce canım çekti bi, hafta sonu yapayım yeniden hehe :) Sende duruşunu çok beğendim, elinde sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım çok teşekkürler, beğenmene sevindim :) Benim bütün üniversite hayatım bu göz makyajı ile geçti sanırım :)) İyi bayramlar canım

      Sil