Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

14 Eylül 2016 Çarşamba

MAC | Prep + Prime | Skin Base Visage - Makyaj Bazı

Günün ikinci yazısı tek fotoğraflı olacak.

Blogumda genelde sevdiğim ürünlere yer versem de sevmediklerimi de dahil etmeye çalışıyorum. Bunlar da sev(e)mediklerimden biri!

MAC - Skin Base Visage Makyaj Bazı


MAC'in internet sitesinden yaptığım bir alışverişte hediye edilmişti bu makyaj bazı. 6 ml kendisiyle ilgili bi fikir sahibi olmak için iyi bir boyut.

Bunu nemlendiricinizden sonra kullanabildiğiniz gibi, nemlendiricinize de karıştırıp uygulayabiliyorsunuz. Ben ikinci şekilde uyguladım. 

Kıvamı ne çok akışkan ne çok yoğun. Cildim tarafından çabuk emildi, Herşey güzeldi ta ki yüzümde parlayan koca koca simler görene kadar :/ Sanırım ışıltılı ve parlak bir sonuç için kullanmışlar bu kadar sim ya da makro yapılı ışıltı diyeyim de ayıp olmasın. Kullandığım süre zarfında bir irritasyon, hassasiyet ve sivilceye neden olmadı!

Neyse ben de ürünü ziyan etmek istemediğimden, yazısını önümüzdeki günlerde yazacağım Amie nemlendiricimle karıştırarak kullandım ve inanırmısınız yine de gitmedi o simler. Etkisi biraz azaldı ancak gitmedi. Sevemedim en nihayetinde.

Sonuç olarak, MAC'in alışveriş yanında böyle sample ürünler göndermesi çok iyi oluyor, ürünler hakkında fikir sahibi olabiliyoruz. Mesela bu bazı almayacağımı görmüş oldum böylelikle :)

Sizin sevdiğiniz makyaj bazları hangileri?
Paylaşırsanız sevinirim!
Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder