Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

21 Eylül 2016 Çarşamba

Tatilde Yanımda Taşıdıklarım | Cilt Bakım ve Makyaj Ürünleri | Uzun Tatil

Aslında bu sene içerisinde tatilde yanıma neler aldığım ile ilgili bir yazı yazmıştım. Ancak o yazı  3-4 günlük kısa bir tatil içindi Böyle 15 günlük büyük yaz tatillerinde yanıma neler aldığımı sizinle paylaşmak istedim :)

Cilt-Saç-Vücut Bakım Ürünleri



Dove - Limied Edition Vücut Kremi: Bunu ben topuklarıma uyguluyorum bol bol, çünkü sıcaktan içi geçmiş :-D

Desert Essence - Peeling: Yanımda getirdim iki haftada 2 kere kullanabilmek amaçlı. Çok fazla kalın yapıda güneş koruyucu kullandığımdan yüzümü arındırmak istedim.

L'occitane - mini boy Hydra Vital Yüz Temizleme Jeli: Yarısına geldim bunun da çok severek kullanıyorum, hafif ve yumuşak bir temizleyici jel.

Pompalı şişe içinde The Body Shop Makyaj Temizleme Yağı: 1-2 kere kullandım, Güneş kremini cildimden sökmek ve makyaj yaparsam diye almıştım. Güneş Kremi elimdeki temizleyicilerle güzel bir şekilde çıkıyor. 15 günde yaptığım makyaj sayısı ise : 0 evet yazıyla sıfır :-D Çok güzeldi valla :)

Fısfıslı şişe içinde Garnier Makyaj-Cilt Temizleme Suyu: Bu bir klasik :)

Clarins - Pink Clay : Kil maskesi. Hiç kulanmadım :-D

Origins - GinZing Refreshing Göz Çevresi Kremi, The Body Shop Vitamin E stick göz çevresi Kremi, Kiehl's Line Reducing Eye Brightening Serum, bu üçünü göz çevresi için sürekli kullanıyorum.

Solait - Güneş Sonrası Yatıştırıcı Jel : Sürekli kullandım! Çok sevdim, bitmek üzere.

Watsons - Lavender Ayak bakım kremi : Üşengeçlikten pek kullanamadım. Ama yeterli nemlendiriyor.

Bepanthol ve Madecassol - Yenileyici merhem/kremler. Güneş yanıkları için veya minik yara izleri için kullandım ara sıra.

Maybelline - Baby Lips: Cherry Pink Lip Balm - sahilde sık sık kullandım, tatlı bir kırmızılık veriyor.

Biotherm - Aqua Source Nuit Gece için Yoğun Yapılı nemlendirici jel. Bitti bu da, oldukça sevdim.

Gliss -  Durulanmayan Sıvı Saç Bakım Kremi: Dolaşan saçlarımı açmak için sürekli bu ürünü kullanıyorum.

Organix Argan Oil Saç Kremi ve Coconut Water Şampuan: Sürekli kullandım ama yanımda taşımadım aslında koca şampuanı buradan satın aldım :-D

Loreal Mucizevi Saç Bakım Yağı/Kremi: 1-2 seferlik bir sample, beğendim güzelmiş ama tabi İstanbul'da da denemek lazım yağlandırıcı etkisi var mı yok mu diye çünkü burada hep sudayım.

Toni&Guy - Sea Salt Spray : Aklıma geldikçe kullanıyorum, benim için olsa da bir olmasa da bir ürün.

Sephora - Aloe -Vera El Maskesi: Kullanmadım :-D

Güneş Ürünleri
Daylong Actinica - Yüzüm için kullanıp kendisinden 2-3 şişe bitirdiğim bir güneş kremiydi. Mükemmel koruyor. Bu da bitti.

Bioderma  - Photoderm Bronz SPF 50 - Hem koruyucu hem bronzlaştırıcı yağ, bu da bitti.

Shiseido - SPF 50 Anti Aging - Özellikli yüzüm için güneş koruması, hayalete çevirse de etkisinden çok memnun kaldım. Bunu da tükettim :-D

Oriflame SPF 50 Yüz/Vücut Güneş Koruyucu: Canım annemin Oriflame danışmanı olmasından mütevellit, evde bu yaz bunlardan bir sürü vardı. birer ikişer üç kişi tükettik :)

Neutrogena (20 SPF) ve fotoğrafta olmayan Seba-Med (30 SPF) Dudak koruyucular: Sürekli kullanıyorum yoksa dudaklarım şişiyor.

Güneş Ürünleri - Devam :)

Shiseido SPF 50 Anti Aging Yüz Kremi: yine aynı seriden bu sefer sadece yüz için kullandığım krem (Bir önceki fotoğraftaki hem yüz hem de vücut için kullanılabiliyordu bu sadece yüz için)

Lancaster - Tan Deepener: Sadece öğleden sonra bacaklarım için kullanıyorum çok kuvvetli bir bronzlaştırıcı.

Bergasol SPF 20 Güneş Yağı: Daha yeni tanıştık kendisiyle ve beğendim :)

Lacinia - Havuç özlü Güneş Yağı: Yine bacaklarım için Lancaster ile dönüşümlü kullandığım bir yağ.

Hawaian Tropic 6 SPF Hindistan Cevizi kokulu Yağ: Bu da bir klasik :) Kokusuna bayılıyorum.

Makyaj Ürünleri! (HİÇ BİRİNİ KULLANMADIM desem :-D) O yüzden kısa açıklama yerine sadece isimlerini listelemek istedim.


Max Factor Excess Shimmer ve Estee Lauder Krem Farlar
MAC Paint Pot - Soft Ochre
Chanel - Monte Carlo ve Romance rujlar
Nars Smudge Proof Far Bazı
Chanel - Khaki Precioux Göz Kalemi
Essence - Long lasting Siyah Göz Kalemi
Dior - Precious Green Göz Kalemi
MAC- Strobe Cream : Aydınlatıcı Krem
Guerlain - Terracotta Sheer Blondes Bronzer/Allık
MAC - Mineralize Skin Finish Medium Dark pudra
Rimmel - Stay Matte - Pudra

Tırnak Ürünleri ve Ojeler



Tatilimin Temmuz ayındaki 11 günlük kısmında yukarıdkai ojeleri kullandım, 15 günlük ikinci kısmında ise aşağıdaki ojeleri kullandım :)
İşte benim yanımda taşıdığım cilt bakım/makyaj/kozmetik ürünleri bunlardı. Bir çoğu bitti fotoğraftakilerin (özellikle cilt bakım ve güneş bakım ürünleri), 1 küçük, 1 de orta boy cilt bakım çantasına sığıyor bütün ürünler.

Ve size mis gibi bir Alanya sabahı fotoğrafıyla hoşçakalın diyorum :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..


Sevgiler...
xoxo


1 yorum:

  1. Yazlıkta makyaj yapılmıyor valla, ben de 15 günde 2 kere yapmıştım; o da sırf Gelibolu'dan yeni aldıklarımı denemek içindi :))
    Elseve mucizevi yağ saçı hiç yağlandırmıyor, bir süredir kullanıyorum; çok sevdim! Bu arada, metalik ojelerin hepsine bayıldım! Güle güle kullan!!!

    YanıtlaSil