Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

5 Eylül 2014 Cuma

Flormar - Vintage Gold - 387 - Oje


Tatil Ojeleri serisinin 6. ojesi benim nacizane fikrim Chanel Delight isimli ojeye dupe olabilecek

Flormar - Vintage Gold -387 oje..

Flormar'ın ojelere isim vermesi çok hoşuma gidiyor zira isimler sayılardan daha kolay kalıyor benim aklımda :)

Yaz için seçtiğim bir başka oje ise bu tamamen ışıltılı, rose gold/şampanya/altın renklerinin karışımı olarak nitelendirebileceğim bir renk.

Yapısı, sürümü inanılmaz rahat, bu tarz metalik tür ojelerde zaten bence hata yapmak imkansız anca olsa olsa fazla kalın bir sürüm olabilir. O da size bağlı :)




Tırnaklarımda iki kat sürülü, kalıcılığı süper, tırnaklarımda en uzun süre kalan oje oldu kendisi. Kendisini tebrik ediyorum :)


İç ortamda, dış ortamda bütün fotoğraflar gün ışığında çekildi...


Aşağıda ise benim ayılıp bayıldığım ve kaçırdığım :( 2012 Yaz sezonunda çıkan limited edition Chanel Delight oje var, ben Flormar'ın bu ojesini oldukça benzettim...

Görsel : Apolishaddict'ten alınmıştır.

Aşağıda ise benim tırnaklarımda tam güneş ışığı vurmuşken var :-D

Oje tırnaklarımda olduğu süre boyunca ellerime bakmaya doyamadım. Çok çok sevdim.

Tam bir bronz ten ojesi :)


Kumsalda da çekilmiş birkaç fotoğraf ile yazıya veda ediyorum :)


Sizin yaz için seçtiğiniz ojeler neler?

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder