Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

31 Aralık 2014 Çarşamba

Chanel Rouge Coco Mademoiselle ǀ Ruj Incelemesi

Herkese merhaba :)
Yılın son gününde sizinle birlikte çok sevdiğim bir ürünü incelemek istedim.

İnceleyeceğim ürün, aslında benim makyajımın kesinlikle hata kaldırmayacak ortamlarda(ofis, önemli toplantılar, seminerler,fuarlar,kongreler vs vs) kullanmayı tercih ettiğim ya da insanların üzerinde iyi ya da kötü yorum bile yapmalarına fırsat bırakmayacak, joker bir ürün. 

Chanel Rouge Coco – Mademoiselle  







Aslında bu ruj gibi aynı şekilde, üzerinde fazla düşünmek istemediğim ama asla hata yapmama izin vermeyecek, sırıtmayacak, allık, bronzer ve far seçeneklerim de bulunuyor onları başka bir yazıda paylaşırım :)

Chanel rujlarını çok seviyorum elimde sanırım 5 tane bulunuyor, iki tanesi Coco Shine serisinden Romance ve Monte Carlo. İkisini de üzerlerine tıklayarak okuyabilirsiniz.

Elimdeki diğer üç ruju ki, biri bu yazı konusu olan Mademoiselle, Rouge Coco serisine ait. Diğer bir Rouge Coco serisinden olan Camelia isimli ruj incelemesini de okumak isterseniz sizi şuraya alalım :)

Rouge Coco serisi, Coco Shine kadar sheer (ince, örtücü olmayan) bir yapıda değil, aksine tek katta tam olarak dudağı kaplayan, kadifemsi yapıda rujlar. MAC’in Cremesheen rujlarının daha kalıcı olduğunu hayal edersek yapısını öyle söyleyebiliriz J Dudağı kurutmuyor, aksine nemlendiriyor.

Mademoiselle, sanırım Rouge Coco serisinin en ünlüsü. Ben de, elime geçeli 2 sene olmasına ragmen hala en sevdiğim ilk 10 rujum arasında diyebilirim kendisine. Rengi benim koyu renkli dudaklarıma yakın ve benim için bir dudak rengi olabilecek bir pembe-açık kahverengi-gül kurusu renginde.




Kalıcılığı oldukça iyi, Coco Shine serisi durduk yerde bile nerdeyse 2-3 saat içerisinde silikleşirken Rouge Coco’lar birşey yediğimde bile dudağımda kalıyor.

Bu renk bana göre çok bebek pembesi allıklar hariç, nerdeyse tüm allıklarla kombinlenebilecek bir ruj. Öyle güzel ve öyle asil bir havası var.

Kendisini hiç düşünmeden kullandığım bazı yerlere örnek vereyim, daha dün akşam erkek arkadaşımın doğum gününü kutladık, yemek yedik, orada kullandım.
Geçen sene doktora mezuniyet törenimde kullandım.  Annemin doğum gününde kullandım.

Bu tarz, benim için özel olabilecek zamanlarda aklıma ilk gelen rujdur kendisi. Bilirim ki dudak kenarlarımdan taşmaz, abartsam göze batmaz, 2 saate uçup gitmez, çizgilere dolmaz, dudak çizgimden taşırsam parmağımın ucuyla düzeltirim sırıtmaz. Gerçekten çok sevdiğim bir ruj.

Aşağıda bileğimin iç kısmında ve dudadğımdaki duruşlarını görebilirsiniz. İlk dudak fotoğrafında direk güneş ışığında duruşunu çektim, ikinci dudak fotoğrafında ise yine gün ışığında ama iç ortamda duruşunu çektim. Esas kabındaki rengi ikinci dudak fotoğrafına daha yakın.





Gerçekten oldukça asil, zarif bir ruj. Chanel’den bir ruj alma niyetiniz varsa ilk tercihiniz bu ruj olmalıdır diye düşünüyorum. :)

Güzel bir 2015 dileğiyle…

Sevgiler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder