Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

7 Aralık 2014 Pazar

NARS Almeria Allık ǀ Sınırlı Üretim Yılbaşı Koleksiyonu

Merhaba! :)

Geçtiğimiz Cuma günü Palladium'a NARS'ın yılbaşı koleksiyonundaki allık paleti için gittiğimde büyük bir hayal kırıklığı yaşadım. Geçen sene çıkardıkları Guy Bourdin One Night Stand Allık paleti mükemmeldi, ama bu seneki gerek pigmentasyon, gerekse kendini tekrar eden renkler sebebiyle benim için sınıfta kaldı. Ben de standda duran bir başka tekli allık gördüm, bu ne diye bakarken, hatırladım ki, Nars bu yılbaşında da tekli bir allık çıkarmıştı, ismi 

Nars - Almeria




Kabı klasik, yumuşak ve süetimsi NARS kaplarından, üzerinde ise bu yılbaşı koleksiyonunun sanırım teması olan dantel deseni var. Bu seneki yılbaşı koleksiyonunun adı "Laced with Edge".



Arkasında ürünün "Makeup Your Mind" yazdığını ilk defa görüyorum, daha önceki allıklarında da var mıydı acaba? :) Hoşuma gitti..

Rengine gelirsek, ilk gördüğümde "uff ne kadar koyu bu" demiştim, hele de benim gibi eli ağır bir tip, bu allıkla dikkat etmezse yanağına savaş boyası sürmüş gibi olur diye düşünmüştüm, standda parmakladım, baktım yumuşacık, çok kolay dağılıyor, alayım bunu dedim. Rengi nasıl tarif edebilirim, koyu, içerisinde kahverengilik barındıran bir gül kurusu. Tam olarak böyle, hiç olmadı kontur gibi kullanırım dedim ve almış bulundum. Eve geldim, bir daha açtım gün ışığında çok daha güzel gözüktü gözüme, aşağıda fotoğraflarını görebilirsiniz :)



Aşağıda parmağımın ucundaki renkte ise gerçekten koyu bir gül kurusu olarak gözüküyor :) Allık yumuşacık, tozumuyor ve tabi diğer NARS allıkları gibi inanılmaz pigmentli.


Kolumun iç kısmında ise aşağıda rengini görebilirsiniz.

Kalıcılık çok iyi, altında ne baz ne fondoten olmamasına rağmen 8 saat dolaştım, evde. Hiç uçmadı, eksilmedi, silinmedi.

Çok memnun kaldım, özellikle kış aylarına yakışacağını umduğum bu allığı sınırlı üretim olması sebebiyle edinmek isterseniz diye şimdi sizinle paylaşıyorum :)

Fiyatı 95 TL, Sephora'dan aldım. Vişne çürüğü, koyu pembe, bordo rujlarla çok güze uyum sağlayacağını düşünüyorum :)

Siz ne düşünüyorsunuz?

Sevgiler...

P.S: Bir de şurada bir çekiliş varmış, gördünüz mü?

:))

2 yorum:

  1. tam kış rengi gerçekten süper 👍🎉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, bence bu yılki allık paketinden çok daha güzel :)

      Sil