Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

29 Ağustos 2015 Cumartesi

L'occitane ǀ Revitalizing Fresh Conditioner ǀ Saç Kremi ǀ Seyahat Boyu

Günaydın!

Geçtiğimiz Temmuz ayının yarısı farklı şehirlerde deniz güneş kısacası yaz tatilinde olunca bavulda genelde seyahat boy ürünler oldu :)

Bu ürünler arasında bir süre önce L'occitane'ın yapımış olduğu indirimlerden yararlanarak satın aldığım seyahat boy saç kremi de vardı gelin birlikte bakalım :)

L'occitane - Revitalizing Fresh Conditioner



Öncelikle, L'occitane markasının fiyatlarının benim fikrimce çok yüksek olduğunu belirtmek isterim.  Hatta bazen bu fiyatlarla Türkiye piyasasından nasıl oluyor da çekilmiyorlar diye düşünüyorum, mesela Lush gitti, Essie gitti vs..

Neyse bavulumda bu sene akıllandığım için fazla yer kaplamayacak kozmetik ürünlere yer verdim. Bu sebeptendir ki oldukça fazla seyahat boy ürün kullandım. 

Yaz tatillerinde malum deniz, tuzlu su ve sıcak havalardan ötürü hergün duşa giriyoruz, hatta gün içerisinde birden çok defa, bu yüzden saçlarımı kurutmayacak, koruyacak, çok kolay dolaşan ve düğüm olan saçlarımı kolayca taramama yardımcı olacak bir saç kremi olsun istedim yanımda. He tabi bir de seyahat boy!

L'occitane'ın yaptığı indirimden yararlanarak Haziran ayı içerisinde bu 75 ml'lik canlandırıcı saç kremini sanırım 13.50 TL'ye aldım. (İndirimle)

Kokusundan bahsetmek istiyorum: kesinlikle evet canlandırıcı, zira bildiğiniz nane kokuyor. Çok keskin değil ama göz ardı edilecek gibi de değil. Hoşuma gitti mi gitmedi mi bilemiyorum.

Saçlarımı yumuşatmadı, ancak tabi ki bir saç kremi etkisi sebebiyle kolay taranmasını sağladı. Bu boy tatilde her gün kullandım, totalde 15 gün yetiyor diyebilirim.

Şimdi gelelim son kararıma, bir daha almam, seyahat boy için indirimli olduğunu göz önüne alırsak bence çok pahalı, saçlarımı çok harika yumuşatmıyor. Ve sadece kokusu için de bu paranın verilmesi gerektiğini düşünmüyorum. Bir daha ki tatilimde (Eylül ortası başlayacak olan inşallah) bu Gratis'lerde satılan Giovanni markasının seyahat boy saç kremlerinden almayı düşünüyorum.:)

Siz ne düşünüyorsunuz L'occitane markası hakkında?

Sevdiğiniz vazgeçemediğiniz ürünleri var mı?

Sevgiler...
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder