Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

11 Ağustos 2015 Salı

MAC Mineralize Skinfinish 'Stereo Rose' | Pudra İncelemesi

Herkese günaydın/tünaydın! :)

Aslında alalı uzun zaman olmasına ve ayrıca üstelik koleksiyon(limited) ürünü olmasına karşın bugün yazmak istediğim güzellik!

MAC - MSF - Stereo Rose


 



Stereo Rose kalıcı seride yer almayan bazı koleksiyonlarla gelen, MAC' in Mineralize Skinfinish serisinden harika bir aydınlatıcı/pudra! 

Bu kadar güzel bir rengi nasıl olurlar da kalıcı seriye almazlar anlamış değilim doğrusu!

Stereo Rose 2012 yılında bir koleksiyonla gelmiş önce, daha sonra ise benim yakaladığım 2014 yılı başlarında bir koleksiyonla :)

Okuduğum yorumlara bakacak olursak 2012 ve 2014 yıllarında üretilen Stereo Rose'larda renk ve pigmentasyon farkı oldukça fazlaymış. Ancak ben böyle düşünmüyorum zira MSF ürünler içerisinde damarlı yapı her zaman aynı sıklıkta olmayabiliyor. Bloglardaki fotoğraflarda gördüğüm kadarıyla  2014 yılında üretilmiş Stereo Rose'larda o koyu renkli damarlar daha az olduğu zaman sanırım uygulama sonrası ortaya çıkan renk daha hafif, daha az pigmentli oluyor.

Aşağıda da görebilirsiniz, benim Stereo Rose pudramın damarlarında ve renginde bir problem yok, ben memnunum hem de çok! :)



Biliyorsunuz artık Mineralize Skinfinish pudraların ambalajları değişti ki eski yani bu gördüğünüz ambalajı çok çok daha seviyordum ben :) Pudranın gramajı, 9 gr. Oldukça büyük, emin olmamakla birlikte Lightscapade 10 gr idi. Heralde bu koleksiyon ürünü olduğu için.


Rengine bakacak olursak, pembeliği baskın olmayan ışıltılı koyu şeftali diyebilirim :)

Aşağıda gün ışığında çekilmiş fotoğrafları var ,


Renk vermesi harika, pigmentasyonu mükemmel. Fırçaya çok rahat geliyor!

Ben bu pudrayı kesinlikle aydınlatıcı olarak kullanmıyorum. Renginden ve pigmentasyonundan ötürü direkt olarak allık gibi kullanıyorum. O kadar güzel duruyor ki, ekstra bir aydınlatıcı kullanmanıza gerek kalmıyor. Ben sanırım biraz NARS- Orgasm havası sezdim bu üründe :)

Aşağıda parmaklarımı bir kez sürdüğümde ortaya çıkan durum :) Renk bana göre şahane, pigmentasyonu da harika, kalıcılığı ise gayet iyi diyebilirim, ben gün içerisinde ruj dışında makyaj tazeleyen biri değilim, beni çok iyi idare ediyor.

Dediğim gibi allık olarak rahatlıkla kullanılabilecek bir ürün hele bir de açık tenliyseniz. Ama ben şu anda oldukça bronzlaşmış olmama rağmen yine de allık olarak kullanıyorum, verdiği ışıltıya hayranım.


2012 ve 2014 yıllarında repromote edildiğine göre yani tekrar bir koleksiyonla geldiğine göre, önümüzdeki koleksiyonlarda tekrar görebileceğimiiz düşünüyorum bu pudrayı! :)

Eğer rengi beğendiyseniz ve eğer yeni bir koleksiyonda tekrar çıkarsa karşımıza, kaçırmamanızı tavsiye ederim. :)

Fiyatı sanırım 89 TL idi.

Siz ne düşünüyorsunuz Mineralize Skinfinish pudralar hakkında? Sizin bir favoriniz var mı?

Sevgiler
xoxo

1 yorum: