Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

12 Ağustos 2015 Çarşamba

Sephora І Instant Refreshing Toner І Canlandırıcı Tonik

Ve gelelim şurada ve şurada yazılarını yazdığım Sephora'nın seyahat boy temizleyicilerinin olduğu setten çıkan  toniğe :)

Sephora - Instant refreshing Toner




Makyajımı temizleme adımlarımda olmazsa olmaz son adımım mutlaka tonikle yüzümü silmektir. Zira burun kenarlarımda (yanaklarıma doğru olan bölgede) oldukça büyük gözeneklerim var. Ve son adımda mutlaka bir tonik geçiyorum. Setten çıkan bu toniği de başta oldukça hafife almışım. 

Ancak alkol içermemesi, yüzümü yakmaması ve mis gibi kokmasıyla çok beğendiğim bir tonik oldu. Her ne kadar karma bir cilde sahip olsam da ben yüzümde salisilik asit ve alkol içeren tonikler kullanmamaya çalışıyorum. 

Bu açıdan bu tonik oldukça yumuşak bir tonik. Ama yumuşak derken temizlemesi iyi değil anlamında kesinlikle değil, oldukça iyi temizliyor, kalan makyaj artıklarını çok iyi topluyor.

Yüzümde gıcır gıcır hissiyat yerine açıkçası nemli bir his elde ediyorum ve çok hoşuma gidiyor. Tonik sonası hemen nemlendiricilere saldırmıyorum böylelikle :)

İçeriği aşağıda gibi,


Fiyatı sanırım, tam boyu 25 TL civarı. Çok pahalı olmasa da indirim dönemlerinde kaçırılmaması gereken bir tonik olduğunu düşünüyorum.

Sonuç olarak, ben Sephora'nın bu seyahat boylarından oluşan setini çok çok sevdim. Hatta bir tane daha aldım. Stokladım. :)

Denemeyenler varsa şu anda bu set Sephora'larda 19.90 TL'den satılıyor!

Siz makyaj temizliğinde tonik kullanıyor musunuz? Memnun kaldığınız, sevdiğiniz, favoriniz varsa duymak isterim.

Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. seti almıştım ama daha açamadım bile :-(( tonik kullanmayı ben de severim ve asla ihmal etmem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda açmalısın seti :) Ben beğendim, umarım sen de beğenirsin. Ya da açma, beklet, bir seyahat veya tatile giderken götürürsün, seyahat ve tatil için çok kullanışlılar çünkü :) Sevgiler...

      Sil