Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

12 Eylül 2015 Cumartesi

Bitenler & Çöpe Gidenler & Yorumlar ǀ Temmuz - Ağustos 2015

Herkese yağmurlu, serin, kapalı, gri bir İstanbul gününden merhaba :)

Yağmuru özlemişim gerçekten ama önümüzdeki Cuma günü de çıkacağım senenin son yaz (?!) tatili için de havaların biraz daha düzgün gitmesini umuyorum. :)

Verdiğim 10 günlük arada harıl harıl çalıştım, bir dakika durmadım desem yeridir. Blog yazmak, özen ve devamlılık isteyen bir iş. Yazmayı çok seviyorum gerçekten. Kozmetik malzemeleri denemeyi, satın almayı çok seviyorum. Ama işimin yoğunluğu sebebiyle devamlılık konusunda pek istikrar sağlayamıyorum. Bu haftasonu havanın da kötü olmasını fırsat bilip bir kaç tane yazı hazırladım :) İlki blogumda devamlılığını sağladığım nadir yazı dizilerinden biri olan

Bitenler!  :)

Bakalım Temmuz ve Ağustos aylarında neler bitirmişim?


Aslında karışık olacak ama kategorize etmeye çalışayım:

Duş-Banyo-Saç Ürünleri



Le Petit Marseillais - Mandalina ve Misket Limonlu Duş Jeli: Hepiniz duymuşsunuzdur Le Petit Marseillais markası doğal içerikli ürünleriyle kısa bir zaman önce raflarda yerini aldı. Ben de Watsons'ta bir aralar 1 alana 1 bedava kampanyasının yapıldığı sırada iki tane duş jeli almıştım. Biri bu biten diğeri de şeftali kokulu. Aslında elimde çok fazla duş jeli vardı ama açıkçası yaz vakti ben daha fresh daha canlandırıcı kokulu duş jellerini seviyorum. Elimdekiler genelde, vanilya, hindistan cevizli olduğundan, mandalina ve misket limonlu olanla şeftali kokulu olanını almaya karar vermiştim :) 

Mandalina ve Misket limonlu yani bu ürün çok çok çok güzel kokuyor. Ama kendisiyle ilgili söyleyebileceğim tek olumlu yanı bu. Duştan hemen sonra, kurulandıktan itibaren kokusu uçup gidiyor. Kalıcılık sıfır ve ayrıca malesef benim cildimi çok kuruttu, gerginlik hissettim. Ve hemen nemlendirme ihtiyacı duydum bu üründen sonra. Fiyatı sanırım o kampanya sırasında aldığımda 7.90 TL idi. Tam hatırlamıyorum, kokusu güzel olabilir ama bir daha almayı düşünmüyorum. (Şeftalili olanı içinse hiç iyi yorumlar okumadım ya hadi neyse ona da sıra gelecek)

Giovanni Avocado & Olive Oil Nemlendirici Şampuan: Bu aralar saçlarım çok dökülüyor ayrıca çok çok uzadılar. Ancak şükürler olsun ki bu kadar dökülme sonucunda da kafamın tepesinden yeni yeni minik saçlar çıkıyor yığınla, yoksa kel kalırım kesin. Neyse bu yeni çıkan saçlar, dalgalı saçlı bir insan olduğumdan kısa oldukları için kafamın tepesinde sanki elektriklenmiş saç görüntüsü yaratıyorlar, hani böyle kabarmış gibi. Ben de saçlarımı nemli tutacak ve kuruluğunu giderecek bir şampuan arayışındayken Giovanni'nin bu nem veren serisine bir şans vermek istedim. Genel olarak beğendim, elimde yeni olarak açtığım bir şampuan daha var, onu da bitirince elimde şampuan kalmayacak o zaman tekrar alabilirim. Ama elektriklenmeye iyi gelmedi. Sanırım saçlarımın o kısımlarını argan yağlı ürünler veya argan yağlarıyla söz dinletmem gerekiyor. Bu şampuanın fiyatı 15 TL civarı. Gratis'lerde bulabilirsiniz. Çok güzel yumuşattığını söyleyebilirim :)

Oriflame - Discover Hawaii Alhoa Beach Duş Jeli: Kokusu harika, canım annemin eve getirdiği ürünlerden (Kendisi Oriflame danışmanı). Kokunun kalıcılığı yok, ama duş enasında çok taze ve fresh hissettiriyor. Malesef bu da duş sonrası vücudumda kuruluk yaptı! Fiyatını bilemiyorum malesef. Ama tekrar alacağım bir ürün değil. (Yaz sıcaklarından mütevellit deli gibi duş ürünleri bitirmişim :))

Tırnak bakım ürünleri:

Sephora Express Oje Çıkartıcı: Bu yeni nesil kutu içerisinde asetonlu süngerlerin olduğu oje çıkarıcılardan. Daha önce de bir tane bitirmiştim hatta 2014 favorilerimden kendisi Sephora'nın kendi ürünlerinde yaptığı indirimler sırasında alıp alıp yedekliyorum. Tüm ojelerimi çıkarması toplamda 2 dakikayı bulmuyor diyebilirim. Çok güzel. Fiyatı 25 TL ancak oldukça uzun süre gidiyor. Tavsiye ederim :)

Essence - gel nail polish base coat: Oje sürmeyi seviyorum, ancak çok uzun süre oje sürmekten ötürü sararmaya meyilli tırnaklara sahip oluyorum. O yüzden oldukça uzun bir zamandır oje öncesi, base coat (baz) uyguluyorum. Hemen kuruyor ve sonra üzerine ojemi geçiyorum.  Baz olarak genelde Essence kullanıyorum. Ama bu çok çabuk uhulaştı, yarısında atmak zorunda kaldım. Genel olarak memnun kaldığım bir ürün oldu.

Makyaj Pamuğu - Makyaj Temizleme Mendilleri - Ivır Zıvır: 

Benri ve İpek makyaj temizleme pamukları: Benri makyaj temizleme pamuklarını bilmeyen yoktur heralde çok uzun zaman hem disk şeklinde olanları hem de kare şeklinde olanları kullandım ancak son zamanlarda bana biraz fazla sert geldikleri için İpek markalı pamuklara döndüm. Çok daha fazla sevdim. Elimdeki Benri stoğu eridi sanırım veya 1 paket kaldı, sonra hep İpek ile yola devam ;)

Neutrogena - Deep Clean Makyaj Temizleme Mendilleri: Sanırım makyaj temizleme mendilleri içerisinde en iyi olanı bu. Her sene yaz vakitleri (izin-tatil-seyahat zamanları) alıyorum bunlardan, özellikle tatil yörelerinde akşam makyaj yapıp sonra da dışarı çıkıp, gece geç vakit otele döndüğümde işkence olan makyaj çıkarma işleminde bana çok rahatlık sağlıyor. Oldukça pratik bir ürün, tavsiye ederim. Her zaman olmasa da tatil, seyahat için çok pratik ve rahat :)

Watsons - limon kokulu ıslak mendiller: Çok ferahlatıcı bir kokusu var, sürekli el yıkayan ve el silen bir insan olduğumdan temsili olarak burya koydum, sürekli çantamda bulunan ürünlerden! 

Cilt Bakımı Ürünleri:


Clarins - Cotton Seed Yüz Yıkama Köpüğü - Yazısı şurada. Açık ara en sevdiğim yüz temizleyicisi kendisi!  Elimdeki yüz temizleme stokları eridiğinde döneceğim kendisine. Aslında aklımda bir de "One Step Exfoliating Cleanser" olan var ama şu elimdekiler bir bitsin önce!

Kiehl's Powerful Wrinkle Reducing Cream: 35 yaşında bir insan olduğum için anti-aging ürünlerine olan düşkünlüğüm de sağlam :) Kiehl's mağazasına girdiğimde anti-aging bir ürün aradığımı söylediğimde bu ürünü tavsiye etmişlerdi. Oldukça memnun kaldım, nemlendirmesi ve emilimi çok iyiydi. Bunu sabahları kullandım, sonra giyinme süresinde geçen zamanda hemen emiliyordu ve rahat rahat makyajımı yapıyordum. Yüzümde çok şükür daha kırışıklıklar başlamadığı için bir faydasını net olarak gördüm diyemem ama bu kadar yatırımı zaten 50'li yaşlarımız için yapıyoruz değil mi? :)  Fiyatı 149 TL civarıydı sanırım. 50 ml. Elimde yine bir iki adet nemlendirici var onları bitirdikten sonra sağlam bir anti-aging ürün almayı düşünüyorum. Bu da olabilir ama sevmedim diyemem :)

Estee Lauder Advanced Night Repair Serum: deluxe boy: 7 ml. Seyahatlerde yanımdan ayırmadım. Şurada yazısını yazdığım Clarins yağdan çok çok daha fazla seviyorum ben bunu!  Kendisini okumak isterseniz şurada yazısı.

Blistex - Lip Relief Cream : Yara bere olmuş dudaklarıma (ısırmak kanatmak gibi ara ara yaptığım kötü bir huyum var) en ama en iyi gelen ürün bu! Biten üçüncüydü sanırım. Tekrar almadım çünkü ev lip balm dolu! Ama en sevdiğim ilk üç lip balm arasında, tedavi edici özelliği 10 numara :)

La Prairie - Advanced Marine Biology Eye Gel : Yazısı şurada. Bu biten ikinciydi. İyi güzel ama sanki nemlendirmesi az gibi gelmeye başladı. Sabahları kullandım, tek pompa her iki göz altım için de yetiyordu. Fiyatı 200 küdür TL idi. Tekrar almayacağım. Hem pahalı hem de başka göz kremleri denemek istiyorum.

Clinique - Liquid Facial Soap : Yüz Temizleme Jeli: Bu seneki tüm seyahatlerime götürdüm kendisini. Üçlü bir Clinique seti içerisinden çıkmıştı. Temizlemesi güzel, alınabilitesi olan bir ürün oldu benim için :) Normalde Clinique ürünlerini sevmem pek anlaşamıyoruz ama bu oldukça hoşuma gitti. Yazısı şurada.

Sephora - Waterproof Eye Make Up Remover: Göz makyaj temizleyicisi: Yazısı şurada. Yine tatillerde yanımdan ayırmadığım bir ürün oldu. En sevdiğim olmasa da makyaj çıkarmasını başarılı buldum. Bu da Sephora'nın üçlü temizleme seti olarak sattığı setin içinden çıkmıştı. (O setten bir tane daha aldım bekliyor :)

Dior -Capture Totale Göz Kremi Sample'ları: Tatilde kullanıp bitirdiklerimden. Geceleri kullandım, nemlendirmesi güzeldi, ama tam boyunu alır mıyım bilemiyorum. 

Garnier -Göz Makyaj Temizleyicisi: İlk defa denedim. Migros indiriminden 4-5 TL gibi bir fiyata bulunca almıştım. Ön yargılı yaklaşıp memnun kaldığım ürünlerden oldu! Sevdim :)


Cilt Bakım Devam:


Garnier - Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu : İlk defa kullandım. Bioderma Sensibio H20 kadar iyi diyebilirim. Üstelik çok çok uygun fiyatlı. Elimde depoladığım ikili bidon Sensibio H20'lardan sonra tekrar buna geçmeyi düşünüyorum çok memnun kaldım ben! Tavsiye ederim, denemediyseniz deneyin :)

Diş macununu neden koyduğumu bilmiyorum şuursuzca bir hareket olmuş: Ama bu boyuttakiler için genelleme yaparsak tatiller için ideal boyuttalar diyebilirim :)

Parfüm - Deodorant- Sivilce ilacı (??!!) :


Haha çok güldüm, neden Sivex'i sıkıştırmışım ki araya? Neyse hala gülüyorum gerçi :)

Sivex sivilceler çıktığında veya çok sıcaklarda benim sırtımda tropikal akne denen minik minik sivilcemsi kabartılar olduğunda kullandığım bir ilaçtı. Memnun kalıyorum ben, tavsiye edemem zira bu bir ilaç Doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim :)

Rexona çanta boyu deodorant : Yaz mevsimi değil her daim çantamda bulunurlar, favorim diyebilirim. Zor zamanlarda imdadıma yetişiyorlar. Yaz mevsimi diye bu kadar çok tüketmişim, deodorantları :) Fiyatı 2.5 TL civarı sanırım.

Nivea Pearl & Beauty Çanta Boyu Deodorant: Rexona kadar olmasa da yine kokusunu sevdiğim bir deo bu da. Ama genelde Rexona bulamazsam alıyorum.

Sebamed Balsam Deodorant: Alüminyum içermeyen, Alkol içermeyen çok nefis ve naif bir kokuya sahip deo roll on. Kendisini Fransa seyahatim sırasında keşfetmiştim. Bu biten ikinci şişe. Üçüncüyü kullanmaya devam ediyorum. Fiyatı 20TL civarı. Tavsiye ederim.

Jo Malone - Wood Sage & Sea Salt Parfüm: Tek kelime ile MÜKEMMEL. Başka bir şey yazmıyorum, Şurada daha önceden yazdığım Jo Malone yazıma ek olarak yeni bir yazı daha hazırladım orada kendisinden bahsedeceğim. Harika.

Dior - Jadore: Sample parfümler. Eh işte, çantaya at çık, ağırlk yapmasın şeklinde kullandım. Gidip tam boyunu almam.

Lady Gaga mı o bir sample daha var, fotoğraftan göremedim şimdi. Neyse bir sample daha ama dediğim gibi çok etkilendiğim parfümler olmadı bunlar.

Güneş Ürünleri - Saç Bakım ve Duş Ürünleri:


Hawaiian Tropic - 20 faktörlü bronzlaştırıcı yağ. Gerek kokusu, gerek dokusu ile Hawaiian Tropic ürünlerini seviyorum, bu da bir istisna olmadı!

La Roche Posay - Anthelios XL Tinted: Yazısı şurada. Severek kullandım.

Otacı Bitki Özlü Şampuan: Seyahat boy. Sevdiklerimden :) Çok pratik

Nivea  - Duş Jeli/Kremi: Ailece bunun kokusuna ve nemlendirmesine hastayız :) Tam boyunu aldım o yüzden :)

L'occitane - Canlandırıcı Saç Kremi: Yazısı şurada. Tekrar alacağım bir ürün olmadı, Seyahatlerde kullanmak için ebat idealdi, bir de kolay taramama yardımcı oldu saçlarımı bunu zaten herhangi bir saç kremi de yapıyor.:)

Aşağıda bir tane güneş sonrası losyon var :)


Bioderma Photoderm Güneş Sonrası Losyon. Yazısı için şuraya tıklayabilirsiniz.

Selin Limon Kolonyası: Çanta boyu!

Yine çantamın demirbaşlarından :) Ne söylenir ki kolonya işte...

Karışık bir liste aşağısı:


Sephora Supreme Boddy Butter: Sample'lar. Çok sevdim, kokusu ve yapısı harika, elimdeki bir milyon tane vücut losyonu bittiğinde alabilirim.

Kiehl's PowerfulWrinkle Reducing Göz Kremi: Deneme boyu: Güzeldi diyebilirim, ama tam etkileri için daha uzun süre kullanmam gerektiğini düşünüyorum.

L'occitane - Precious Night Cream: L'occitane'ın leke ve anti-aging serisinden yoğun kıvamlı bir gece kremi. Bundan 3-4 adet deneme boyu bitirdim, ama şimdiden çok çok sevdiğimi söyleyebilirim. Gerçekten aydınlatıcı bir etkisi var. Bir de bu kadar pahalı olmasa L'occitane tadından yenmez :)

Yine bir Otacı Seyahat Boy şampuan.

L'occitane saç kremini tekrar fotoğraflamışım kusura bakmayın :(

Ve içler acısı son fotoğraf: Aşağıdaki fotoğrafta sadece bir ürün bitti diğerleri çöp :(


MAC - Peach Blossom: Şuradaki yazımda kendisini yazmıştım, eridiği için buzdolabında saklıyordum ara ara çıkarıp sürüp tekrar dolaba koyuyordum. Kokuşmuş!!! Gitti. Yarısından fazlası duruyordu.

Burberry Beauty - Cameo Pink -Ruj. Bu da ruj sallanıyor diye buzdolabınan beklerken iğrenç kokulu bir hale dönüşmüş. Çöpe gitti, 4 kere ya sürdüm ya da sürmedim, çok acıklı :(

Chanel  - Ecriture de Chanel -Eyeliner. Sevdiğim ve sürmeyi becerebildiğim nadir keçeli kalem eyelinerlardandı. Daha 10 kere kullanmamıştım. Kurumuş anlamadım gitti, onunla aynı zamanda aldığım Flormar -keçe uçlu eyeliner ise taş gibi :( Öf ne diyim ki içim yandı valla.

Son olarak,

Chanel - Le Volume De Chanel - Rimel: Mükemmel bir dolgunluk, mükemmel bir hacim veriyordu. En sevdiğim rimelim oldu. Bir tane daha var açılmadı bekliyor beni :) En azından bunu hakkını vererek kullandım. Ama diğerleri için 1 dakikalık saygı duruşu gerçekleştirdim..

Canım sağolsun. Napalım.

Çok uzun bir yazı oldu. Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim. Uzun zamandır yazmayınca ve de vakit bulunca işte böyle oluyor :)

Siz neler bitirdiniz geçtiğimiz aylarda?

Sevgiler..
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder