Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

23 Eylül 2015 Çarşamba

Deborah Milano ǀ Watery Mousse Krem/Köpük Far ǀ 01 Fair Nymphea

Uzunca bir süre aradığım ve güç bela bir tane ancak bulabildiğim kısacası beni biraz peşinden koşturan bir üründen bahsetmek istiyorum size!

Deborah Milano - Watery Mousse Krem/Köpük Far




Deborah Milano markası tanıdığm, bildiğim bir marka değil ve elimde açıkçası bir tane bile ürünü yok. Ancak çok sevdiğim, çok şeker cici bir vlogger olan Duygu Özaslan'ın bir videosunda bunu kullandığını ve verdiği rengi görünce aklıma düştü bu ürün. 

Tabi krem farlara ayrı bir de düşkünlüğüm var zaten o kısımdan bahsetmiyorum :)

Öğrendim ki bu ürün sınırlı üretim bir ürünmüş ve "Water Effect" sanırım adı koleksiyonuyla gelmiş. Ben ürünü videoda izledikten sonra Deborah standı olduğunu bildiğim bana en yakın Watsons olan Brandium Watsons'a gittim. Hangi üründen bahsettiğimi bile anlamadılar, öyle söyleyim. Ya koleksiyon oraya gelmemiş, ya da haberleri yok bilemiyorum.

Neyse, İstanbul Anadolu yakasında birçok Watsons'a sorduktan sonra ümidimi kesmiştim ki sonradan aklıma CosmoHome mağazaları geldi ve bir adet istediğim renkten kaldığını (Fair Nymphea) Kadıköy'deki Cosmo Home mağazasından öğrenip ayırttım ve iş çıkışı da koşarak gidip aldım!

Mutlu son! Bu arada koleksiyon ürünleri arasında iki değişik renkte de ruj vardı! İki adet Deborah Milano ürün alana seyahat boy fırça seti hediye edildiğinden 01 numaralı Fresh Apricot isimli rujunu da aldım ancak o bu yazının konusu değil :)

Peki, nedir? Aldığıma değdi mi? Kesinlikle!

Bu farların suya dayanıklı olduğu söyleniyordu ki havuzda test etme imkanı buldum ve evet gerçekten dayanıklı. Baz kullanmadan da rahatlıkla kullandım, çizgilenmeden kaldı, göz kapağımdan bir cm oynamadı yerinden..

Renk ise koleksiyonda kullanışlı olan tek renk diyebilirim ama tabi bu benim fikrim. Fair Nymphea, açık bronz alt tonlu, metalik bitişli bir şampanya rengi!

Yapısı yumuşacık ve adı üzerinde köpük gibi, ekmeğin üzerine sürüp yenecek kıvamda :)

Aşağıda rengini görebilirsiniz. Tam olarak sür çık diyebileceğimiz pratiklikte bir krem far. Parmak uçlarımla pıt pıt uygulayıp, yine parmaklarımla karıştırıyorum ve anında aydınlanmış gözler, zahmetsiz bir göz makyajı çıkıyor ortaya :)



Rengi ise aşağıdaki gibi, sol tarafta yoğun, sağ tarafta daha az yoğun uygulanmış hali var.

Kalıcılığı içinse diyecek söz bulamıyorum, gerçekten oldukça kalıcı! Fiyatı 35 TL idi. Görürseniz kaçırmayın, ya da bir şans verin diyebileceğim ürünlerden.

Watsons ve Cosmo Home'lardan satın alabilirsiniz.

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Debora'nın köpük farları olduğunu bilmiyordum bakayım çok severim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bak! :) Lacivert ve mor renkleri de vardı ama sınırlı üretim.Özellikle benim bu yazdığım renk karaborsa ama güzel bir koleksiyon...sevgiler...;)

      Sil