Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

25 Eylül 2015 Cuma

Essence ǀ Me and My Ice Cream Koleksiyonu ǀ 01 Ice Bomb Krem Allık



Günaydın!!

Yine bir krem formüllü makyaj ürünüyle yazıma başlıyorum. Bu sefer ki Essence'in çıkarmış olduğu eski bir koleksiyondan.

Yazmamın sebebi koleksiyon çıkalı uzunca bir süre olmuş olsa da Gratis'lerde Essence standlarında bulunan indirim havuzlarında 1-2 tane bu allığa rastladığım içindir.

Kesinlikle kaçırılmaması gereken bir krem allık diyerek en sonda söylemem gereken şeyi en başta söyleyerek yazıma başlıyorum.

Essence - Ice Bomb Krem Allık

Essence kalitesine göre oldukça uygun fiyatlı ürün seçeneklerine sahip bir Alman kozmetik markası. Özellikle tırnak bakım ürünlerini çok severek kullanıyorum. Damlalıklı oje kurutucusu, base coat, top coat gibi ürünleri ve tabi oje düzeltici kalemlerini :) 
Ve Essence ara ara çok güzel temalı koleksiyonlar da çıkartıyor bunlar tabi ki sınırlı üretim oluyor. Ve eğer koleksiyon beğenildiyse anında tükeniyor! Bence şu ana kadar çıkarmış olduğu koleksiyonlardaki en güzel ürünü de bu yazımızın kahramanı.

Ice Bomb, ışıltılı bir açık mercan somon renginde çok güzel bir allık. Tam ilkbahar ve yaz mevsimine yakışacak türden!

Aşağıda rengini görebilirsiniz :)

Yapısı yumuşacık diyemem ancak sert de değil, parmağınızı dokundurduğunuzda rengi hemen alabiliyorsunuz. Pigmentasyonu harika!

Krem allıkların genelde formülasyonları vıcık vıcık olabiliyor ama bu kesinlikle öyle değil, ciltte hemen pudralaşıyor diyemesem de sürdükten kısa bir süre sonra cilde hemen uyum sağlıyor, ciltle bütünleşiyor ve ağırlık yapmıyor ;)


Aşağıda kolumun iç kısmındaki duruşunu görebilirsiniz. Bu allık da kullanılınca aydınlatıcı kullanılmasına gerek kalmayan allıklardan. İçerisinde sim olmamasına rağmen kendiliğinden harika bir ışıltısı var. :)



Kalıcılığı çok iyi, şu an tenim çok bronz olduğu için ancak elmacık kemiklerimde aydınlatıcı olarak kullanabiliyorum :) Tenim beyazken ise, dışarı çıkarken acelem varsa hata yapmaktan korkmadığım, bana güven veren ve işini iyi yapan bir krem allık bu! :)

Koleksiyon çok önce çıkmış olsa da Essence standlarının indirim havuzlarında gördüm! Görürseniz kaçırmayın kesinlikle!

Bayram nasıl geçiyor?? Ondan haber verin :)

Sevgiler..
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder