Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

28 Eylül 2015 Pazartesi

Flormar ǀ Deluxe Cashmere Lipstick Stylo DC36 ǀ Ruj İncelemesi

Herkese merhaba :)

Haftanın ilk iş günü umarım sendromsuz bir şekilde geçiyordur.

Pazartesimizi güzelleştirecek şeker gibi bir rujdan bahsetmek istiyorum

Flormar - Deluxe Cashmere Stylo DC36 - Ruj



Bu ruju Flormar mağazasına girdiğimde "ayy kabı ne kadar güzelmiş" diye renkleri incelerken keşfettim. Hakikaten kapları çok şık, altın renkli ve sade kaplar beni her zaman cezbediyor :)


Gerçi az biraz mıncıklayınca parmak izi oluyor ama dert etmiyorum, sorun değil. 

Benim beğendiğim renk ise pembe nude renkli her ten rengine uyu sağlayacak doğal bir ton. Klasik problemcadı rengi işte :) 

Aşağıda rujun rengini görebilirsiniz

Yapısı yumuşacık, oldukça kremsi. Dudak çizgilerime dolsa da verdiği yumuşaklıktan ötürü sesim çıkmıyor :)

Kolumun iç kısmında renk daha çok somon-nude gibi gözükse de aslında biraz daha muted ya da nasıl denir, sakin bir pembe-nude renkte.

Aşağıda dudaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz :)



Dudak çizgilerine dolsa da ben günlük kullanıma çok uygun, ağırlık yapmayan yapısıyla çok sevdim bu ruju.

Kalıcılığı ise fazla değil, zira kendisi oldukça kremsi bir ruj. Flormar kiosk, mağaza ve online alışveriş sitesinden satın alabilirsiniz :)

Sizde bu Flormar'ın bu rujlarından var mı?

Varsa önerilerinizi bekliyorum :)

Sevgiler..
xoxo

4 yorum:

  1. ben almadım bunlardan yeni seriden alacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa yeni serisi mi varmış? :) Bilmiyordum bakayım hemen! :)

      Sil
  2. çok hoş durmuş rengi :)

    YanıtlaSil