Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

29 Eylül 2015 Salı

Plaj Çantamda Ne Var? - Yılın Son Tatili - 2015


Evet...Biliyorum...Herkes işine gücüne döndü, okullar açıldı...

Ama benim daha 6 günüm var İstanbul Cehennemi ne dönmem için. Dolayısıyla sizlere bu senenin son bir "Plaj Çantamda Neler Var?" temalı yazısını yazmak isterim:)

O halde başlayalım :)



Plaj çantam, şurada yazısını yazdığım Fransa seyahatimden almıştım.Çok çok severek kullanıyorum, her baktığımda da bana Paris'i hatırlatıyor. Hasırımsı ve kir pas tutmayan bir kumaşı var, içerisinde gözü falan yok, dikdörtgen alışveriş poşeti biçiminde :-D

Şimdi ise içine girelim yavaştan,

Tabi ki, bir havlu :) Okunacak bir kitap, bir adet güneş yağı, gözlük ve Toni Guy Deniz Tuzu Spreyi gözüküyor ucundan azıcık. :) Tek tek bakalım,

Plaj çantamın içerisinde aşağıda gördüğünüz bir heybe var. Bu heybenin içerisinde güneş yağları, kremler bulunuyor. Plaj çantam tek bölmeli olduğu için, içerisinde herşey dağılmasın diye böyle bir yöntem buldum ben.


Heybe içerisinde ise aşağıda gördükleriniz var :)

Gliss'in durulanmayan sıvı saç kremi. Bundan iki şişe bitirmiştim, bu üçüncüsü. Saçlarım, dalgalı gür ama ince telli. Dolayısıyla korkunç bir şekilde karışıp, düğüm oluyor. Bu sıvı saç kremini beslesin onarsın diye değil, daha ziyade, saçlarımı ıslakken, tararken yolmayım diye kullanıyorum. Kokusuna bayılıyorum.

Tangle Teezer: İşte bunun üzerine ayrı bir yazı hazırlayacağım. Çok seviyorum, başka tarak kullanmıyorum artık. Saçlarımı kırmadan, yolmadan açan tek tarak budur. 

Bebak Havuç Özlü Güneş Bakım Sütü: Tüm vücuduma bronzlaşma amaçlı kullanıyorum, kokusu harika, fiyatı çok uygun. Yazacağım bunu da.

Marmara Kakao Yağı: 35 gr lık bu yağı bir önceki kısa Alanya ziyaretimde (26-30 Ağustos arası), uçağa bavul vermemek için sırt çantasıyla seyahat ederken, uçak içine girmesinde bir problem teşkil etmeyecek boyutta olacak bir yağ ararken bulmuştum. Allahım ne uzun cümle oldu. Uçak içindeki sıvı kısıtlamaları ve çantama neler aldığımı şuradaki yazımda okuyabilirsiniz :)

Arko Nem 20 SPF Seyahat Boy Güneş Sütü: Bunu tüm yüzüme kullanıyorum, artık güneş o yakıcı etkisini kaybettiğinden tüm yüzüme yeterli geliyor, 20 güneş koruma faktörü.

Biotherm 6 SPF- Bronzlaştırıı Güneş Yağı - Bunu da kollarıma ve üst gövdeme sürdüm, Eylül-Ekim bitenlerinde göreceksiniz. Çok sevdim. Çok bayıldım. Yazısı gelecek.

Lancaster- Tan Deepener Yoğun Bronzlaştırıcı Krem: İşte simsiyah bacaklar için bunu tek geçiyorum, öğleden sonra 3-5 arası bunu bacaklarıma uyguluyorum ve bacaklarım şu an istediğim bronzlukta. Gerçi daha ne kadar çıplak bacağıma etek giyebileceğim, İstanbul'a dönünce tartışılır :(

Shiseido Anti Aging etkili 50 SPF güneş sütü: bunu sadece aşırı leke olan bıyık bölgeme kullanıyorum ve çok etkili, bu sene Murtaza Amca olmamamı sağladı kendisi! :)


Bir de ufak bir pembe fermuarlı çantam var. Bunun içerisinde ise,

Kolonya, ıslak mendil, selpak mendil, biri 30 faktörlü Seba Med, diğeri Cherry Me rengindeki Maybelline Baby Lips olmak üzere lip bamlar. Bozuk para cüzdanı, ayna ve evin anahtarları bulunuyor :)


Ve Kitaplar!

Hiç bir tatil sahil, kumsal, kitapsız olur mu? Olmaz. Yanımda bu üç kitabı getirdim, ikisi bitti. Jean Christophe Grange hayranıyımdır. Kaiken' bayıldım. Şiddetle tavsiye ederim, elinizden bırakamıyorsunuz. 

Dan Brown'ın Cehennem'i ise olayın İstanbul'da şekillenmesi ve işlenen konu sebebiyle acayip manidar. Ben çok etkilendim. Çok da beğendim.

Ve şu son 6 günümde ise Zülfü Livaneli'nin Mutluluk isimli kitabıyla başbaşayım. 16 günlük tatilimin 10 gününün bu kadar çabuk geçmesine inanamıyorum, ama çok huzurlu bir tatil oldu benim için gerçekten kafamı dinledim.

Son olarak tabi ki güneş gözlükleri,

İki tane güneş gözlüğü getirdim yanımda, ikisi de Ray Ban. Ray Ban markasını güneş gözlüklerinde çok seviyorum. Üstteki model klasik Aviator modeli, alttaki model ise Round Metal modeli. İkisini de bu yaz değiştire değiştire severek kullandım.

Benim plaj çantamda bunlar vardı bu sene :) Hatta şimdi hazırlayıp, kitabımı alıp sahile ineceğim.

İstanbul Cehennemi'ne dönmeden az biraz daha keyif yapmak/ stres dolu hayatıma verdiğim şu kısa arayı keyifle devam ettirmek istiyorum.

Herkese güzel bir gün dilerim.
Sevgilerimle..
xoxo

2 yorum:

  1. plaj çantana bayıldım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de çok severek kullanıyorum! :)

      Sil