Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

30 Eylül 2015 Çarşamba

Tangle Teezer Detangling Brush ǀ Mucizevi Saç Fırçası

Günün son yazısı ve dolayısıyla Eylül ayının son yazısı olacak bu!

Şurada bir çekiliş başlatmıştım ve gelen yorumlardan biri saç şekillendirmeyle ilgili neler kullandığımdı :)

Aslına bakarsanız hiçbir şey kullanmıyorum. Saçlarım, uzun, ince telli, gür ve dalgalı, çok kolay karışabiliyor, hele duştan banyodan veya denizden sonra.

Saçlarım şöyle:



Benim derdim saçımı rahatça tarayabilmek oluyor genelde. Uzun saçlarım var, 35 yaşındayım götürebildiğim kadar uzun götürmek istiyorum malum belli bir yaştan sonra uzun saç pek yakışmıyor :/

Neyse sinir bozucu konuyu geçelim

Benim uzun saçlarımı banyo/Deniz/duş sonrası sökmeden, koparmadan açan  ilk tarak bu oldu.

Allah bulandan razı olsun ne diyim :)

Karşınızda Tangle Teezer! :)


Tangle Teezer saç fırçaları/taraklarının emin olmamakla birlikte İngiliz menşeii olduğunu duymuştum. Saçlarınız bu tarakla çok ama çok kolay taranıyor kefilim. Yukarıda saçlarımın halini gördünüz. Hele ki banyo/duş sonrası onları normal fırça ile açmaya çalışmak aman yarabbi!

Ben de hem "The original" olanı var hem de seyahatlerde kullanılabilen aşağıda görebileceğiniz daha ufak ebatlarda olan "compact" olanı var!

The original olanın rengi "Screaming Mango",  çok tatlı canlı bir turuncu :)
Bunu ben sanırım iki sene önce Morhipo'dan satın almıştım ya da başka bir online alışveriş sitesinden. Aldığım günden beri başka tarak kullanmıyorum.



Fırçanın kılları ya da dişleri diyelim, çok sık ve ince. Bu dişler sayesinde 10 defa saçımı çekiştire çekiştire açtığım bölge üzerinden sadece iki hadi bilemedin 3 defa Tangle Teezer ile geçmem yeterli oluyor.

3 dakikada saçlarım banyo sonrası açılmış oluyor diyebilirim :)
Aşağıdaki ise, "compact" olanı. Sephora'dan satın almıştım. Kasanın yanında görür görmez atladım kendisinin üzerine, zira seyahatlere yukarıdaki günlük kullandığım fırçayı götürmek istemiyordum, dişleri bavulda, çantada zarar görmesin diye.


Compact olan daha ufak, avucuma sığıyor diyebilirim. Alt kısmı aşağıdaki gibi dişlerini koruyacak bir muhafaza ile geliyor.


O muhafazayı kaldırınca şu şekilde gözüküyor :) Çok minnoş değil mi?
:)



Bu compact olan, bu sene bütün seyahatlerime benimle birlikte geldi. Denizden çıktım, durulanmayan saç kremi sıktım saçlarıma ve hart hart taradım saçlarımı 2 dakikada açılıyordu saçlarım.

Hem the original olanı hem de compact olanına ayrı ayrı bayılıyorum. Benim için fırça/tarak budur.

Ha benim saçlarım çok elektriklenir bildiğiniz Cadı Sila gibi dolaşırım ortalıkta, saç düzeltme ile ilgili de çok çabuk bana afakanlar bastığından hiç işim olmuyor, geziyorum öyle.

Sanmayın ki elektriklenmeye iyi geliyor, hayır gelmiyor, tek yaptığı saçlarınızı hunharca koparmadan, dökmeden taraması!

Her ikisini de 49 TL'ye almıştım diye hatırlıyorum. Benim gibi uzun, çok çabuk karışan, gür saçlı arkadaşlara gözüm kapalı öneririm.

Ekim ayının güzel geçmesi dileğiyle..

Sevgiler
xoxo

1 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler.Bu arada blogumda çekiliş düzenliyorum, beklerim :)

    YanıtlaSil